زینب فرخ به‌عنوان مسئول بسیج جامعه زنان استان قم معرفی و از خدمات مرضیه ابراهیم آبادی مسئول سابق قدردانی شد.

مراسم معارفه و  تکریم مسئول جدید و سابق بسیج جامعه زنان استان قم با حضور حجت‌الاسلام جعفر آزادمنش، جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه قم و  سردار مهدی کبیری‌پور، جانشین فرمانده سپاه استان  برگزار شد.

در این مراسم از زحمات مرضیه ابراهیم آبادی مسئول سابق بسیج جامعه زنان استان قم قدردانی و زینب فرخ به‌عنوان مسئول جدید این مجموعه معرفی شد.

زینب فرخ پیش از این در بسیج اساتید فعالیت داشته و سابقه مسئولیت بسیج جامعه زنان را نیز در کارنامه خود دارد.

جانشین مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قم  در این مراسم کادرسازی برای حکومت امام زمان (عج) را از اهداف انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: انقلاب اسلامی به دنبال برپایی نظام الهی و زمینه‌سازی برای تمدن نوین اسلامی است و بسیج در حوزه زمینه‌سازی و کادرسازی می‌توانند نقش بسیار مهمی را ایفا کند.

 حجت‌الاسلام  آزادمنش ادامه داد: اگر انسان نسبت به عمل خود بصیرت داشته باشد می‌تواند به هدف متعالی برسد، فردی اگر قرآن قرائت کند، اما نسبت به قرآن عملی نداشته باشد نمی‌تواند به خداوند متعال نزدیک شود.

جانشین فرمانده سپاه استان  نیز طی سخنانی در این مراسم از مواسات و کمک مؤمنانه به‌عنوان واژه و مفهومی بسیار کاربردی در جامعه اسلامی یاد کرد و گفت: ما در بسیج نیازمند خلق مفهوم‌های جدید از جمله راهیان نور، راهیان پیشرفت و مواسات هستیم.

کبیری‌پور خلق مفهوم را نیازمند اندیشه‌ورزی با تاکید بر شناخت مبانی دانست و گفت: باید از متن بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی خلق مفهوم و تولید عمل صالح کنیم.

جانشین فرمانده سپاه استان قم کادرسازی و جانشین پروری را از اولویت‌های بسیج جامعه زنان دانست و تصریح کرد: اندیشه ناب بسیج باید به نسل جدید انقلاب منتقل شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار