معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم از اختصاص هزار و ۴۰۷ میلیارد تومان از بند ب تبصره ۱۶ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ به تسهیلات اشتغال خبر داد.

محسن امیدیان روز چهارشنبه در کارگروه اقتصاد، اشتعال و سرمایه‌گذاری در سالن کرامت استانداری گفت: امسال هزار و ۴۰۷ میلیارد تومان از بند ب تبصره ۱۶ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ ویژه تسهیلات اشتغال به استان اختصاص یافته است.

او افزود:احیای واحد‌های راکد صنعتی در سطح روستا‌ها و مناطق شهری در اولویت ارائه تسهیلات اشتغال پایدار باشد.

 معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم با تاکید بر پرداخت تسهیلات به متقاضیان دارای شرایط گفت: انحراف منابع و تسهیلات در بخش گردشگری بیشتر از سایر حوزه‌های اقتصادی بوده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم ادامه داد: برای ایجاد ارزش افزوده از صنایع مزیت دار استان مانند صنعت چوب و مبلمان، کفش و ... باید بازار عرضه و معرفی کالا در بستر مجازی و فضا‌های نمایشگاهی فراهم شود.

او اظهار کرد: بسیاری از روستاییان توانایی و شناختی از ظرفیت‌های معرفی محصولات خود را ندارند و در این شرایط لازم است دستگاه‌های استانی با ایجاد زیرساخت‌ها به کمک اشتغال پایدار روستایی بیایند.

امیدیان  با بیان اینکه تقریبا سرمایه گذاری ما در طرح‌های کلان هفت برابر طرح‌های خرد است، عنوان کرد:، اما اشتغال آفرینی این طرح‌های کلان کم‌تر از طرح‌های خرد است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار