محسن ترلانی در حاشیه برگزاری میز ارتباطات مردمی در جنوب استان کرمان گفت: همزمان با سفر استانی دولت به استان کرمان، میز ارتباطات مردمی وزارت جهاد کشاورزی با ۲۳ میز خدمت در سازمان جهادکشاورزی جنوب استان کرمان برگزارشد.
او افزود: بالغ بر هزار و ۳۰۰ درخواست مردمی به صورت چهره به چهره رسیدگی و حسب نوع درخواست مراجعان، دستوراتی نیز صادر شد.
مدیر کل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات و نماینده تام الاختیار وزارت جهاد کشاورزی در میز ارتباطات مردمی در جنوب استان کرمان بیان کرد: هدف اصلی میز ارتباطات مردمی خدمت رسانی به مردم است و توجه و رسیدگی به مشکلات مردم از اولویتهای اصلی دولت مردمی میباشد.
او بیان کرد: در این میز خدمت علاوه بر نماینده واحدهای تخصصی وزارتخانه و مدیران کل و معاونین و مدیران سازمان جهادکشاورزی با هدف هم افزایی و هماهنگی بیشتر و ایجاد سرعت در روند پاسخگویی به مطالبات کشاورزان، نماینده بانک کشاورزی، صندوق بیمه محصولات کشاورزی، نظام مهندسی کشاورزی و نظام دامپزشکی نیز حضور داشتند.
ترلانی بیان کرد: در این میز خدمت بستری فراهم شد تا مسئولان از نزدیک بخشی از ظرفیتها و پتانسیلهای جنوب استان کرمان را مشاهده کنند و همچنین فرصت مناسبی برای کشاورزان و بهره برداران برای ارائه درخواستها و پیشنهادات و انتقادات فراهم شد.
او تصریح کرد: استقبال بی سابقه و حضور پررنگ کشاورزان، بهره برداران و فعالان عرصه کشاورزی از میز خدمت در جنوب استان کرمان، نشان از امیدواری و اعتماد مردم به دولت مردمی و خدمتگزاران خود است که امیدواریم با پیگیریهایی که در سطح استان و وزارتخانه صورت میگیرد، بخش زیادی از مشکلات کشاورزان جنوب استان کرمان مرتفع شود.