مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان از افزایش مشارکت شهروندان زنجانی در اسکان زائران حسینی در منازل خود خبرداد و گفت: این موضوع در نوع خود حرکتی قابل توجه بوده و یادآور حال و هوای اربعین است.

مجتبی شهامی گفت: این ستاد متشکل از شماری از خادمان حسینیه است که در حوزه اسکان مسافران و زائران حسینی فعالیت می کنند.

وی ادامه داد: همچنین مطابق روال سالهای گذشته، با هماهنگی های انجام شده ظرفیت اقامت زائران حسینی در مهمانسراهای اداره ها و نهادهای مختلف زنجان ایجاد شده است.

مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان گفت: به منظور راهنمایی و هدایت مسافران و زائران به مراکز اقامتی، ستاد اسکان حسینیه اعظم در محل حسینیه و نیز در ورودی های شهر مستقر شده است.

مهمانان و مسافران زیادی از اقصی نقاط کشور در روزهای هشتم و یازدهم ماه محرم به زنجان سفر می کنند تا خود را به قافله عزاداری ساده و در عین حال پرشکوه حسینیه اعظم و زینبیه اعظم برسانند.

مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان به اجرای طرح "نذر نیابتی" حسینیه اعظم زنجان از چند سال گذشته اشاره کرد و گفت: چون عده‌ای، امکان حضور در آیین‌های محرم حسینیه اعظم زنجان، به ویژه در دسته عزاداری روز هشتم را ندارند و نذور خود را به صورت تلفنی و یا نیابتی، اهدا می‌کردند، هیات امنای حسینیه اعظم، مصمم شدند که سازماندهی و تشکیل واحد "نذور نیابتی" را انجام دهند.

شهامی با بیان اینکه هموطنان در طی سال نیز می توانند برای ادای نذر نیابتی اقدام کنند، گفت: مراجعه به دفتر نذور حسینیه اعظم زنجان، تماس با شماره ۳۳۳۲۳۰۳۰- ۰۲۴ و یا پرداخت اینترنتی در سایت حسینیه، شیوه‌های بهره‌مندی از انجام نذر نیابتی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.