مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: در ۴ ماهه گذشته ۲۳ هزار و ۷۳۹ نفر مسافر از پایانه مرزی بیله سوار تردد کرده اند.

کلیم اله وثوقی گفت: این میزان تردد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که حدود ۶۰۲ نفر بود ۳ هزار و ۸۴۳ درصد رشد را نشان می‌دهد.

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل در بازدید از پایانه مرزی بیله سوار با اشاره به اینکه از این تعداد ۲ هزار و ۲۸۶ نفر ایرانی و ۲۱ هزار و ۴۵۳ نفر نیز مسافر خارجی است گفت: مسافران ایرانی بصورت پیاده و مسافران خارجی با اتوبوس تردد کرده اند.

وثوقی از رشد ۴ هزار درصدی مسافران خارجی ورودی به این پایانه خبر داد و گفت: ۱۰ هزار و ۱۸۴ نفر مسافر خارجی از طریق پایانه مرزی بیله سوار وارد و ۱۱ هزار و ۲۶۹ نفر نیز خارج شده اند.

او مسافران ورودی ایرانی را ۲ هزار و ۲۶۱ نفر و مسافران خروجی ایرانی را ۲۵۱ نفر عنوان کرد و گفت: در مدت یاد شده ۱۴۷ هزار تن کالای ایرانی از پایانه مرزی بیله سوار صادرات شده است.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل با بیان اینکه مجموع صادرات، واردات، ترانزیت ورودی و خروجی در مدت یادشده ۳۹ درصد افزایش یافته گفت: کالا‌های ایرانی به کشور‌های آذربایجان، روسیه، گرجستان و حوزه قفقاز صادر شده است.

وثوقی با اشاره به تردد ۴۶ هزار دستگاه کامیون در ۴ ماه گذشته از پایانه مرزی بیله سوار گفت: در مدت یاد شده تردد وسائط نقلیه از این پایانه ۵۱ درصد افزایش نشان می‌دهد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.