بیانیه جنبش جهاد اسلامی با تاکید بر ادامه مقاومت

جنبش جهاد اسلامی در بیانیه‌ای در واکنش به شهادت جوان فلسطینی اعلام کرد: ما بر ادامه خط جهاد و مقاومت تاکید می‌کنیم.

 جنبش جهاد اسلامی فلسطین شهادت ضرار صالح الکفرینی ۱۷ ساله را به خانواده اش و ملت فلسطین تسلیت گفت و ادامه مقاومت در برابر صهیونیست‌ها را خواستار شد.

به گزارش معا (خبرگزاری فلسطین)، الکفرینی دوشنبه شب به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در جنین به شهادت رسید و همزمان نظامیان صهیونیستی بسام السعدی از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین و همچنین اشرف الجدع یکی دیگر از مجاهدان وابسته به این جنبش را بازداشت کردند.

جنبش جهاد اسلامی در بیانیه‌ای اعلام کرد ما در جنبش جهاد اسلامی شهادت الکفرینی را اعلام و آن را تسلیت می‌گوییم و بر ادامه خط جهاد و مقاومت تاکید می‌کنیم. ما به دفاع از ملت فلسطین، آرمان فلسطین و مردم فلسطین ادامه می‌دهیم تا به آزادی و کرامت خود دست پیدا کنیم.

در این بیانیه آمده است: جنگ و درگیری با رژیم صهیونیستی به لطف اراده و عزم آهنین ملت فلسطین و مبارزان گردان‌های جنین در سرایا القدس شعله ور شده است و شعله‌های آن با کار‌هایی مانند بازداشت افرادی مانند السعدی خاموش نخواهد شد و اردوگاه جنین همچنان به مثابه کابوسی برای نظامیان صهیونیست خواهد بود.

جنبش جهاد در این بیانیه ملت فلسطین و گروه‌های مقاومت را به استحکام و فشرده کردن صفوف و همکاری مقتدرانه برای تقویت روحیه انتفاضه فراخواند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار