مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان از تخصیص بیش از هزار و ۴۶ تن برنج و شکر برای مصرف شهروندان زنجانی بابت نذورات ماه محرم و صفر خبر داد.

زمانی گفت: بیش از ۶۵۴ تن برنج از انواع تایلندی و هندی برای مصرف نذورات محرم و صفر از محل ذخایر استان، متناسب با موجودی انبار‌ها و با قیمت درب انبار به منظور عرضه در استان زنجان توزیع می‌شود.

او افزود: انواع کالا‌های اساسی شامل برنج تایلندی ۳۲۷، برنج هندی ۳۲۷ تن شکر ۳۹۲ تن در راستای وظایف و مأموریت‌های اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان تخصیص و در حال توزیع است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان در رابطه با موجودی انبار‌های استان زنجان، گفت: اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان در حال رایزنی برای افزایش ذخایر استراتژیک استان بوده و میزان موجودی کالا‌های اساسی استان در حد مطلوب است.

زمانی افزود: در انبار کالا‌های اساسی این اداره کل به مقدار مورد نیاز استان انواع کالا‌های اساسی شامل گندم، برنج و شکر ذخیره و نگهداری شده تا در موقع نیاز و بر اساس مجوز‌های صادره از سوی شرکت بازرگانی دولتی ایران و هماهنگی ستاد تنظیم بازار استان به جامعه‌ی هدف تزریق شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.