آئین تکریم و معارفه مدیر کل جدید منابع طبیعی و آبخیزداری فارس صبح امروز با حضور مسئولان استانی در شیراز برگزار شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس در این مراسم به تغییرات و جابجایی‌ها در سیستم مدیریتی سازمان‌ها بر هم افزایی و تلاش گسترده در جهت تعالی و رشد سازمانی تاکید کرد.

مجتبی دهقان پور گفت: جابجایی در مسئولیتها، امری عادی و نشانه پویایی نظام اداری است.

او، حفظ و صیانت از آب و خاک را رسالتی بزرگ دانست و گفت: با اقدامات اصولی و علمی درراستای حفظ و صیانت از منابع طبیعی می‌توان برای پیشبرد برنامه‌ها و اهداف این حوزه و انتقال این میراث ارزشمند به آیندگان تلاش کرد.

منصور رضایی سرپرست جدید اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس در این مراسم بر عدالت محوری، قانون مداری و خدمت خالصانه در انجام امور تاکید و حفاظت، احیاء و توسعه اراضی ملی را سه اصل مهم در این حوزه برشمرد.

او گفت: دستیابی به این مهم در گرو تلاش و همدلی همه کارکنان است. وی با اشاره به اهمیت سرمایه انسانی یک سازمان در پیشبرد اهداف آن اظهار داشت: ساماندهی منابع انسانی نیازمند تدبیر، آینده نگری، امکان سنجی و توجه ویژه به تخصص و تعهد آن مجموعه است.

رضایی با تاکید بر پرهیز از تبعیض و ضرورت نگاه عادلانه به نیروی انسانی در دستگاه‌ها گفت: با اتخاذ تدابیر ویژه و راهبردی می‌توان در جهت تحقق کارآمد ماموریت‌های سازمانی موفق عمل کرد.

طی حکمی از سوی عباسعلی نوبخت معاون وزیر و رئیس سازمان منابع‌طبیعی و آبخیزداری کشور منصور رضایی به عنوان سرپرست جدید اداره کل در استان فارس منصوب و از زحمات عبدالحسن صمد نژاد مدیر کل پیشین در زمان تصدی این پست قدردانی شد.

منصور رضایی پیش از عهده دار مسئولیت هایی، چون ریاست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان لارستان و رئیس اداره منابع‌طبیعی و آبخیزداری شهرستان شیراز بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.