با حکم معاون آموزشی دفتر نهاد نقام معظم رهبری مسئول دفتر نهاد مقام معژم رهبری در دانشگاه علمی کاربردی واحد استان فارس منصوب شد.

حجت الاسلام علیجانی معاون آموزشی دفتر نهاد نقام معظم رهبری در سه محور علم و دانش، عفاف و حجاب و مدرس معارف به ایراد سخنرانی پرداخت.

او گفت: با نگاه به تاربخ می‌بینیم که از خوب‌ترین پادشاه تا بدترین آنان در مقابل علما سر تعظیم فرود می‌آورند، اما امروز می‌بینیم که دشمن در چند نقطه ضربه وارد کرده که یکی از این ضربات مهاجرت نخبگان به خارج از کشور بوده که در یکسال ۳ هزار پزشک نخبه به خارج از کشور مهاجرت کردند ریرا در  آن جا تجهیزات و امکانات مناسب در زمینه علم و دانش بسیار پیشرفت دارد.

معاون آموزشی دفتر نهاد مقام معظم رهبری گفت؛ علم و دانش روح و جسم را پرورش داده و به انسان اعتماد به نفس می‌دهد.

او گفت: بین ۷۰ تا ۷۵ درصد فارغ اتحصیلان در دانشگاه علمی و کاربردی در رشته خود مشغول به فعالیت هستند و تبدیل به کارآفرینان برتر شده اند.

علیجانی گفت: دانشگاه علمی کاربردی توانسته در تمامی حوزه‌ها پیشرفت داشته باشد.

معاون آموزشی دفتر نهاد مقام معظم رهبری در خصوص مسئله عفاف و حجاب نیز گفت: استان فازس،  آذربایجان شرقی و غربی، کرمان از جمله استان‌هایی بود ند که در  دوران رضا خان در مقابل کسف حجاب مبارزه کردند.

او در موضوع مدرس معارف گفت: با نگاه به تاریخ می‌بینیم که موضوع معارف ریشه در ۱۴۰۰ سال دیانت ایرانیان دارد.

علیجانی گفت: موضوع مدرس معرف باید به طور جدی پیگیری شود و اساتید آنالیز و مشخص شوند تا دانشگاه علمی کاربردی بتواند اساتید مجرب را انتخاب کنند.

در پایان این مراسم با اهدای لوح سپاس از خدمات حجت الا سلام مهدی عابدی مسئول اسبق دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علمی کاربردی واحد استان فارس تقدیر و حجت السلام و المسلمین بهروز بهروزی به عنوان مسئول جدید دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان فارس منصوب شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار