مهلت ثبت‌نام در فراخوان جذب هیئت علمی دانشگاه‌ها تمدید شد

مهلت ثبت نام در فراخوان جذب اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های کشور تا آخر وقت روز پنجشنبه ششم مرداد تمدید شد.

ثبت‌نام متقاضیان جذب هیئت علمی دانشگاه‌های کشور از روز بیستم تیر از طریق سامانه جذب اعضای هیئت علمی آغاز شده است و قرار بود تا روز دوم مرداد ادامه داشته باشد؛ اما به مدت دو روز دیگر یعنی تا آخر وقت (امروز) سه‌شنبه چهارم تمدید شد.

مسئولان مرکز جذب هیئت علمی وزارت علوم اعلام کردند که به دلیل بروز برخی اختلالات در فرآیند ثبت نام متقاضیان در فراخوان فوق و نگرانی های ایجاد شده در بین این متقاضیان، مهلت ثبت نام تا روز پنجشنبه ششم مرداد تمدید شده است.

بر اساس مصوبه جدید هیئت عالی جذب شورای انقلاب فرهنگی، سن جذب عضویت هیئت علمی تا ۴۵ سال افزایش یافت و برای افرادی که با ۳۰ تا ۳۵ سال با مدرک دکتری متقاضی عضویت هیئت علمی هستند ۷ امتیاز علمی و برای افرادی که با سن ۳۵ تا ۴۰ سال با مدرک دکتری متقاضی عضویت هیئت علمی هستند ۳ امتیاز علمی در نظر گرفته خواهد شد.

هیئت عالی جذب اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی شورای عالی انقلاب فرهنگی همچنین اعلام کرده است که در بررسی صلاحیت عمومی متقاضیان عضویت هیئت علمی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی به ازای تاهل ۵ امتیاز و در صورت داشتن هر فرزند ۳ امتیاز به امتیازهای صلاحیت عمومی افزوده می‌شود و در صورت تساوی امتیازها طبق فرم بررسی صلاحیت عمومی، اولویت با فرد متاهل است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار