فراخوان جذب اعضای هیئت علمی سال ۱۴۰۱ دانشگاه آزاد اسلامی از ۱۵ فروردین سال ۱۴۰۱ آغاز می‌شود.

مرکز جذب و امور هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به نیاز، به تخصص نیرو‌های جوان متعهد و متخصص علمی براساس طرح آمایش آموزشی و در راستای نیل به اهداف سند تحول و تعالی دانشگاه اقدام به درج فراخوان جذب هیئت علمی می‌کند.

متقاضیان می‌توانند از تاریخ ۱۵ الی ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ با مراجعه به سامانه جامع دانشگاه آزاد اسلامی به آدرس sajed.iau.ir پس از مطالعه دقیق قوانین و مقررات و تکمیل مدارک مدنظر نسبت به  نام نویسی اقدام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۳:۱۳ ۰۵ فروردين ۱۴۰۱
سلام، شما رو به خدا به این آقایان بی انصاف اطلاع بدهید که هنوز متقاضیان فراخوان ۹۷ و ۹۸ تعیبن تکلیف نشده اند. جذب جدید چه معنایی دارد.
ضمنا سفارش برای جذب هم حدی دارد. چقدر سفارش.
والله فردا باید جواب خداوند را بدهید. از خدا بترسبد. حیا داشته باشید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۳ ۲۹ اسفند ۱۴۰۰
چندسال گذشته دو دسته افراد جذب دانشگاه آزاد شده اند گروه اول بازنشستگانی هستند که نمی توانستند استخدام شوند و با عقد قرارداد نجومی به مسئولیتهای مختلف مدیریتی در دانشگاه آزاد و واحدهای دانشگاهی گماشته شدند گروه دوم داوطلبان مدنظر مدیران بودند که بعنوان هیات علمی و کارمند به استخدام دانشگاه آزاد درآمده اند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۵ ۲۸ اسفند ۱۴۰۰
معنای " تخصص نیرو‌های جوان متعهد و متخصص علم" در نزد مدیران دانشگاه آزاد یعنی جذب سفارشی .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۳ ۲۸ اسفند ۱۴۰۰
کجای دنیا رییس دانشکده مهندسی یک دانشگاه دولتی ، رییس یک واحد بزرگ دانشگاه خصوصی میشود و همزمان رییس دانشگاههای خصوصی استان تهران میشود ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۳ ۲۸ اسفند ۱۴۰۰
دانشگاه آزاد اسلامی ، فارغ التحصیلان خودش رو جذب نمیکند این یعنی کیفیت آموزشی خودش رو قبول نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۲ ۲۸ اسفند ۱۴۰۰
اساتید باتجربه و قدیمی رو به بهانه های مزخرف اخراج میکنند تا از طریق جذب ، رفقا و دوستان و آقازاده های سفارشی رو استخدام کنند و پس از چندسال پست مدیریتی به آنها میدهند . دبیرخانه استان تهران مملو ازین اساتید جذب شده وارداتی شده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۱ ۲۸ اسفند ۱۴۰۰
تا زمانی که بر دانشگاه آزاد اسلامی کنترل و نظارتی توسط نهادهای حکومتی انجام نشود مدیران این دانشگاه هرگونه که اراده نمایند جذب میکنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۹ ۲۹ اسفند ۱۴۰۰
هیاتهای انتظامی اساتید دانشگاه آزاد تبدیل شدند به ابزاری برای قلع و قمع منتقدان ریاست دانشگاه آزاد. کمیته های تخلفات کارکنان بدنبال بازخرید کارکنان و جذب افراد موردنظر روسا هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۰ ۲۹ اسفند ۱۴۰۰
جالبه که برخی افراد جوان به ظاهر انقلابی که از آشنایان روسا هستند را در مسئولیتهای گزینش و حراست و شکایات واحدهای دانشگاه آزاد منصوب کرده اند که برای اساتید باتجربه و مسن دانشگاه آزاد مشکلات متعددی ایجاد کرده اند تا خودی نشان دهند و جلب توجه کنند و فقط نارضایتی و ناامیدی ایجاد کرده اند.
آخرین اخبار