کشف ۱۲۸ کیلوگرم مواد مخدر در زرند

رییس دادگستری شهرستان زرند گفت: ۱۲۸ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در جاده زرند ـ یزد کشف شد.

ابوالفضل فرحبخش  گفت: به منظور اجرای فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و مبارزه توامان با قاچاقچیان مواد مخدر با انجام اقدامات اطلاعاتی شبانه روزی و با همکاری چند تیم پوششی، هدف قاچاقچیان مواد مخدر در انتقال ۱۲۸ کیلوگرم تریاک از مسیر شهرستان زرند به یزد ناکام ماند.

او ضمن قدردانی از ماموران ناجا می گوید: از آنجا که یکی از مسیر‌های عبور و مرور قاچاقچیان مواد مخدر شهرستان زرند می باشد، تلاش و زحمت مبارزه با مواد مخدر در این شهرستان دو چندان است.

رئیس حوزه قضائی زرند می‌گوید: مصممیم با تیزبینی نیروی ناجا و جدیت مقامات قضایی در جرائم مواد مخدر؛ شهرستان زرند را از لوث وجود سوداگران مرگ مبرا کنیم.

رضا یعقوبی، سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب زرند در جزئیات این عملیات گفت: پس از رصد و شناسایی تخصصی انجام شده چند تیم پوششی و با همراهی پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان زرند و پاسگاه انتظامی سیریز، ضمن هماهنگی صورت گرفته و دستور مقام قضایی، ماموران اقدام به کنترل محور زرند ـ یزد کردند. 

او می گوید: پس از کنترل چند ساعته محور، نهایتا در نیمه شب به یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس؛ پس از تعقیب و مراقبت و با استفاده از علائم هشدار دهنده فرمان توقف داده شد؛ اما ماموران با بی توجهی راننده و متواری شدن او مواجهه شدند؛ ولی با اقدام به موقع سربازان گمنام امام زمان (عج) خودرو متوقف شد. 

به گفته یعقوبی در بازدید ماموران از خودروی توقیفی ۱۲۸ کیلو گرم تریاک کشف شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار