استاندار قزوین از اجباری شدن استفاده از ماسک در محیط‌های عمومی به ویژه ادارات خبر داد.

 افزایش قابل توجه آمار مبتلایان و بستری‌ها نسبت به هفته گذشته بار دیگر مسئولان استانی را برای مقابله با این ویروس موذی دور هم جمع کرد.

استاندار قزوین  در جلسه ستاد مقابله با  کرونا با بیان اینکه تمامی مردم و دستگاه‌ها نسبت به شیوه نامه‌ها اطلاع دارند، گفت: بنا بر تصمیم ستاد کرونا، تمامی دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌های حاکمیتی ملزم به استفاده از ماسک هستند و در تمامی فضا‌های اداری استان استفاده از ماسک اجباری است.

نماینده عالی دولت در استان اظهار داشت: در آستانه محرم، هیئت‌های مذهبی باید نسبت به پیک جدید کرونا حساس باشند و شرکت کنندگان در این مراسم‌ها و تمامی اجتماعات از ماسک استفاده کنند.

وی افزود: فرمانداران در شهرستان‌ها ستاد‌های متناظر را داشته باشند و برنامه ریزی لازم برای اجرای دستورالعمل و تزریق واکسن در شهرستان انجام شود.

 استاندار از مردم خواست شیوه نامه‌های بهداشتی را بیشتر رعایت کنند و برای تزریق دز یاد آور اقدام کنند.

اعلایی همچنین با اشاره به شرایط موجود از فرمانداران شهرستان‌ها خواست که جلسات ستاد کرونای شهرستان‌ها را تشکیل دهند تا تدابیر ویژه اتخاذ شود.

سرهنگ قلی پور نماینده نیروی انتظامی هم در این جلسه از اجرای طرح مدیریت هوشمند گفت.

وی با اشاره به اینکه در فصل برداشت محصولات کشاورزی قرار داریم، افزود:با توجه به این امر و سفر مردم از، استان‌های همجوار به قزوین ضروریست تا اقدامات مطلوبی در راستای کنترل سلامت افراد و میهمانان به استان انجام شود.

نماینده لشکر ۱۶ زرهی قزوین هم در این جلسه با اشاره به اقدامات ارتش در پیک‌های مختلف کرونایی گفت:ارتش از زمان شروع گسترش کرونا در کنار کادر درمان اقدامات ویژه‌ای را انجام داده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار