سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمان گفت: کرونا در ۳۰ تیر ماه ۱۴۰۱، ۹۹ نفر را در بیمارستان ها بستری کرد و جان ۲ نفر را گرفت.

سعید صحبتی آخرین آمار استان کرمان از وضعیت موارد مثبت بستری و مرگ و میر ناشی از بیماری کووید ۱۹، در تاریخ ۳۰ تیر ۱۴۰۱ را اعلام کرد.

او گفت: موارد مثبت بستری جدید کرونا ۹۹ مورد، شامل: ۵۷ مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، ۴ مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، ۲۰ مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، ۴ مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم و ۱۴ مورد در حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان می‌گوید: هم اکنون تعداد موارد بستری قطعی مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان کرمان، ۱۹۲ نفر است.

به گفته او تعداد جان باختگان قطعی ابتلا به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته، ۲ مورد است که از این تعداد، یک مورد مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان و یک مورد مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان بوده است.

صحبتی گفت: مجموع جان باختگان کرونا از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون به ۵ هزار و ۶۷۴ نفر رسیده است.

او می‌گوید: میزان واکسن تزریق شده کرونا ویروس برای جمعیت بالای ۱۲ سال در استان کرمان از ابتدا تاکنون در نوبت اول ۲ میلیون و ۳۴۶ هزار و ۱۹۷ نفر، در نوبت دوم ۲ میلیون و ۷۸ هزار و ۹۰۸ نفر، در نوبت سوم ۸۹۶ هزار و ۷۵۲ نفر و در نوبت چهارم ۲۵ هزار و ۶۷۳ نفر بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار