به مناسبت عید غدیرخم:

نمایشگاه کتاب در زرند، گشایش یافت

نمایشگاه کتاب واقع در شهرک طالقانی زرند از دیروز به مدت ۱۰ روز صبح و عصر برای بازدید علاقه مندان دایر است.

به همت کانون فرهنگی و هنری حضرت زهرا (س) و پایگاه مقاومت خواهران شهرک طالقانی زرند به‌ مناسبت گرامیداشت عید سعید غدیر خم، نمایشگاه کتب مذهبی و محصولات فرهنگی در کتابخانه شهید عزیزالله میرزایی گشایش یافت.

سید رضا حسینی، سرپرست فرمانداری زرند ضمن بازدید از غرفه‌های مختلف در این نمایشگاه با تبریک عید سعید غدیر خم و دهه امامت و ولایت با قدردانی از برگزارکنندگان این نمایشگاه و انجام فعالیت‌های فرهنگی، همگان را به توجه بیش از پیش به بحث مطالعه سفارش کرد.

 او به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص تاکید بر مطالعه کتاب و فرهنگ سازی در همه ابعاد زندگی از جمله: مبارزه با فساد و تهاجم فرهنگی و ... بر لزوم گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه تاکید کرد.

سید محمد میرزایی، مسئول برگزاری نمایشگاه کتاب زرند گفت: این نمایشگاه با هدف اشاعه فرهنگ غنی غدیر و نهادینه کردن جایگاه امامت و ولایت در بین قشر‌های مختلف جامعه به ویژه نسل جوان و نوجوان برپا شده است.

او می گوید: در این نمایشگاه ۵ هزار جلد کتاب در عناوین مختلف: قرآنی، مذهبی، جوانان، نوجوانان، علمی و ... وجود دارد. همچنین در این نمایشگاه، غرفه محصولات فرهنگی و صنایع دستی منطقه نیز قرار دارد. 

به گفته مسئول برگزاری نمایشگاه علاقه‌مندان می توانند برای بازدید و خرید کتاب های مورد نیاز خود با تخفیف ۲۵ درصدی به مدت ۱۰ روز صبح و عصر به این نمایشگاه واقع در شهرک طالقانی مراجعه کنند.

روستای طالقانی در ابتدای محور زرند ـ راور قرار دارد. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار