دادستان زنجان گفت: نقاط حادثه خیز آزادراه های زنجان_تبریز و زنجان_ قزوین باید تا پایان تابستان اصلاح شوند.

 عباسی گفت: موضوع مشکلات و ایراد‌های آزاد راه زنجان – تبریز و زنجان – قزوین را بطور جدی و در حد بحران، پیگیری کردیم، افزود: با مطالعات و بررسی‌های صورت گرفته متاسفانه در هر۲ مسیر، مشکلات و ایراد‌های فنی که عوامل موثر و دخیل در تصادفات بودند مشاهده شد که باید تا پایان تابستان رفع شوند.

او می گوید: با توجه به اهمیت موضوع مشکلات و ایرادات به مدیرکل راهداری استان اعلام شد؛ در این زمینه باید کارشناسان فنی تصادفات رانندگی، نظریه کارشناسی خود را منطبق بر واقعیت و با بررسی همه علل و عوامل ارائه کنند.

دادستان زنجان گفت: اگر چنانچه شرکت آزاد راه زنجان - تبریز مقصر حادثه باشد، مقصر بودن شخصیت حقوقی شرکت، مانع از تعقیب کیفری شخص حقیقی نمی‌شود و قانون در این زمینه مسیر را روشن کرده است.

عباسی می گوید: شرکت آزاد راه زنجان-تبریز اقدام جدی برانجام روکش سراسری مسیر و رفع ایراد‌های فنی در فصل تابستان انجام دهد.

او گفت: با توجه به قرار گرفتن استان زنجان در منطقه سردسیر انجام پروژه‌های عمرانی از قبیل آسفالت‌ریزی در نیمه دوم سال، از کیفیت مناسبی برخوردار نمی‌شود.


برای رفع ایراد‌های آزادراه نیازمند حمایت دستگاه قضا هستیم

مدیرکل اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان هم گفت: راهداری، متولی نگهداری آزاد راه زنجان-قزوین است و اعتباری که در این زمینه اختصاص پیدا می‌کند، جهت رفع خرابی و بهسازی آزاد راه می‌شود.

او می گوید: برآوردی که از خرابی سطح آسفالت آزاد راه زنجان- قزوین داریم حدود ۳۰ درصد است که باید مرمت شود.

قزوینیان گفت: اولویت اداره راهداری، رفع مشکلات و ایراد‌های آزاد راه است و برای این کار نیازمند حمایت دستگاه قضا هستیم؛ البته آزاد راه زنجان - تبریز در اختیار سرمایه‌گذار بخش خصوصی است و طبق برآورد انجام شده حدود ۶۷ درصد آزاد راه نیازمند تعمیرات و بازسازی اساسی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.