بازرس کل استان زنجان گفت:۵ هکتار زمین که پارسال خلع ید شده بود به متقاضیان تولیدمحصولات دانش بنیان اختصاص داده می شود.

خمسه گفت: قطعه زمینی به مساحت ۵ هکتار که در پارسال خلع ید  شده بود با طراحی مجدد شرکت شهرک‌های صنعتی استان با شرایط مقرر در شرکت مذکور به متقاضیان تولید محصولات دانش بنیان تخصیص داده می شود. 

او می گوید: طبق بازرسی های  انجام شده در سال قبل تقاضای زمین و محل مناسب توسط شرکت‌های دانش بنیان یکی از مسائل اساسی شرکت‌های مذکور در استان زنجان شناسایی شد.

بازرس کل استان زنجان گفت: اراضی متعددی توسط شرکت شهرک‌های صنعتی به اشخاص در راستای تولید واگذار شده  که با توجه به سپری شدن سال‌ها از واگذاری به عمل آمده اقدامی در راستای طرح مورد واگذاری انجام نشده و موجبات حبس زمین توسط اشخاص مذکور فراهم شده است در این خصوص با پیگیری بازرسی کل استان اراضی واگذار شده وفق مقررات قانونی توسط شرکت شهرک‌های صنعتی استان فسخ و خلع ید  شد.

او  می گوید: این امر در شورای حفظ حقوق بیت المال و امور اراضی در استان مورد تأکید رئیس کل دادگستری و دادستان مرکز استان بود و با طراحی اولیه که توسط شرکت شهرک‌های صنعتی انجام شده است ۶۰ قطعه زمین کارگاهی برای شرکت‌های دانش بنیان در نظر گرفته شده که با معرفی پارک استان قابلیت واگذاری به شرکت‌های مذکور را دارد.

خمسه گفت: ۷۳ شرکت دانش بنیان در استان زنجان وجود دارد که امیدواریم با واگذاری اراضی مذکور دیگر مشکل تأمین زمین برای شرکت‌های دانش بنیان وجود نداشته باشد.

بازرس کل استان زنجان می گوید: پس از واگذاری اراضی اقدام هر یک از شرکت‌های دانش بنیان وفق زمانبندی مشخص اهمیت بسیار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.