مدیرکل بهزیستی استان بوشهر گفت: اورژانس اجتماعی در تمام شهرستان‌های استان فعال و در حال خدمات رسانی است.

حسین اسدی راد مدیرکل بهزیستی استان بوشهر گفت: به منظور ارائه خدمات مناسب به جامعه هدف بهزیستی از همه توان و ظرفیت‌ها استفاده می‌شود و بیش از ۲۰۰ فعالیت در این زمینه تعریف شده است.

وی می گوید پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و پیشگیری از معلولیت‌ها از برنامه‌های مهم بهزیستی است و توانمندسازی سازی گروه‌های هدف از جمله معلولین و زنان سرپرست خانوار در دستور کار است.

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر گفت: اورژانس اجتماعی یکی از خدمات اضطراری حوزه اجتماعی است و در حال حاضر اورژانس اجتماعی در تمام شهرستان‌های استان فعال است که به صورت ویژه به آسیب‌های اجتماعی می‌پردازد.

ارائه خدمات مشاوره

وی می گوید خدمات مشاوره‌ای به صورت حضوری و غیرحضوری ارائه داده می شود و خدمات مراکز مشاوره و مراکز سلامت روان که مشاوره به صورت حضوری است و خدمات مشاوره تلفنی نیز ارائه می‌شود.

اسدی راد می گوید حمایت از خانواده‌های سه قلو به بالا از برنامه‌های تحکیم خانواده است و مشاوره ژنتیک برای قبل از ازدواج و قبل از بارداری نیز از دیگر خدمات سازمان بهزیستی به جامعه هدف است.

تأمین مسکن و شغل

به گفته وی حمایت از افراد در حوزه درمان اعتیاد یک خدمت مهم است و در استان بوشهر مراکز درمان اعتیاد بهزیستی در بخش خصوصی و دولتی فعال هستند و سیاست این سازمان باز توانی و بازگرداندن افراد دارای اعتیاد به مواد مخدر است.

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر گفت: تأمین مسکن و شغل برای افراد تحت پوشش یک مسئله مهم  است و کمک‌هایی که بهزیستی در حوزه معلولین ارائه می‌دهد مبتنی بر اصل توانمند سازی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.