رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر گفت: با هدف اشتغال‌زایی ۱۴ هزار ۴۶۰ ریال تومان تسهیلات به متقاضیان استان پرداخت می‌شود.

علی درویشی در نشست برنامه‌ریزی و توسعه استان بوشهر توسعه طرح‌های سرمایه‌گذاری و اشتغال‌زایی را در اولویت برنامه‌ها دانست و گفتت: تکمیل طرح‌های عمرانی بر اساس اولویت‌بندی مورد توجه ویژه قرار دارد.

او می‌گوید: در سال جاری با توجه به رویکرد دولت در تحقق رشد اقتصادی و فراهم شدن شرایط سرمایه‌گذاری و بهبود وضعیت معیشت خانوار‌ها پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر از اجرا طرح‌های اشتغال‌زایی و پرداخت تسهیلات خبر داد و بیان کرد که در تبصره ۱۶ قانون بودجه با هدف اشتغال‌زایی ۱۰۲ هزار میلیارد تومان تسهیلات به مددجویان تحت پوشش نهاد‌های حمایتی پرداخت می‌شود.

درویشی با اشاره به تخصیص ۲۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی به کمیته امداد گفت: از اعتبارات تخصیصی در اجرا طرح‌های اشتغال‌زایی ۲۵ هزار میلیارد تومان به مددجویان کمیته امداد و ۱۰ هزار میلیارد تومان به افراد تحت پوشش بهزیستی پرداخت می‌شود.

او با اشاره به اینکه ۶۲ هزار میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی بین ۳۱ استان توزیع می‌شود عنوان کرد که سهم استان بوشهر معادل ۱۴ هزار و ۴۶۰ میلیارد تومان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.