همایش مدافعان حریم خانواده با هدف نهادینه شدن فرهنگ عفاف و حجاب، ترویج زندگی عفیفانه در جامعه و مقابله با هجمه‌های دشمن در کازرون برگزار شد.

سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل فرمانده ناحه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون در این مراسم در سخنانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، به‌ویژه بانوان شهید و تبریک سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) گفت: هفته عفاف و حجاب یادآور جنایت و کشتار بی‌سابقه رژیم پهلوی در صحن گوهرشاد علیه حجاب است، امسال در ماه ذی‌الحجه و سالروز پیوند آسمانی حضرت زهرا (س) و امیرالمومنین (ع) هم‌زمان شده با سالروز عفاف و حجاب که سبب برگزاری مراسم در سراسر کشور شده است.

او علت نام‌گذاری سالروز کشتار مردم در صحن گوهر شاد به‌عنوان روز عفاف و حجاب و اصرار برای گرامیداشت روز و هفته‌ای با عنوان عفاف و حجاب  برشمرد و گفت: فلسفه بزرگ و محکمی در نام گزاری این روز بود زیرا در آن زمان یک جریان بسیار خطرناک در جوامع اسلامی برای هدف قراردادن ریشه‌های فرهنگ اسلامی مواجه هستیم که نه تنها در ایران بلکه در سراسر دنیا در دستور کارشان است.

توکل گفت: حجاب، حصار و حریم عفت دختران و سنگر محکمی است که راه ورود فساد را سد می‌کند و به دختران و زن‌ها شخصیت و احترام می بخشد و باید در این راه در مقابله با برنامه و دسیسه‌های دشمنان  همه  مسئولان مشارکت داشته باشند.

فرمانده ناحه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون گفت: عفاف و حجاب در ذات و فطرت انسان‌ها نیز نهادینه بوده و ضرورت حفظ حجاب در جامعه آن را مقدمه اصلی تحکیم و تقویت بنیاد خانواده‌ها برشمرد که نتیجه اصلی آن در جامعه گسترش آرامش روانی، رشد و پیشرفت مادی و معنوی در کشور است.

 در این مراسم سرود سلام فرمانده توسط دختران دهه هشتاد و نودی ها نواخته شد و در پایان به برخی از خواهران فعال در برنامه‌های فرهنگی مذهبی هدایایی اهدا شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار