مدیر حوزه علمیه فارس به خدمات اجتماعی روحانیت اشاره کرد و گفت: هرجا نیاز باشد روحانیت مانند گذشته برای دین و مردم جان می دهد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد استوار میمندی، در جلسه جامعه روحانیت شیراز که به میزبانی اداره کل تبلیغات استان فارس برگزار شد، موضوعات اجتماعی را مورد توجه قرار داد و  گفت: نقش روحانیت در کنشگری های اجتماعی بیشتر شود.

او  گفت: توضیحاتی در رسانه ها درباره جهاد تبیین بیان شده است، اما کافی نیست، ائمه جماعات و اعضای جامعه روحانیت نیاز به توجیه مسائل اقتصادی دولت دارد تا بتواند روشنگری هایی داشته باشند، لذا باید از وزرا و مسئولان اقتصادی برای شرکت در جلسه دعوت شود.

استوار میمندی گفت: یکی از دستور کارهای مهم جلسه شورای فرهنگ عمومی موضوع عفاف و حجاب صورت بود زیرا در استانداری نیز قرارگاه عفاف و حجاب راه اندازی شده است.

 حجت الاسلام تجرد عضو جامعه روحانیت شیراز نیز با اشاره به اینکه جهاد تبیین برخاسته از تقوا است، گفت: نباید این همه خدمات انقلاب زیر سؤال برود.

همچنین حجت الاسلام مرادی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن نیز  با تسلیت فرارسیدن ۱۵ خرداد و ایام رحلت امام راحل گفت: مقام معظم رهبری با همان صلابت امام راحل ادامه مسیر می دهند.

او گفت: ۱۵ خرداد مغفول مانده است و باید به صورت ویژه جلسه ای برگزار شود که در ارتباط با جهاد تبیین نیز باید ارزش ها را بیان کنیم تا انقلاب از مسیر خود منحرف نشود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار