رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: حاکمیت باید به مسئولیت‌های خود در قبال بازار زرند عمل کند.

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی در حاشیه بازدید از بازار زرند گفت:  بازار زرند در بافت فرسوده این شهر واقع شده و بخش‌هایی از آن نیاز جدی به ترمیم و بازسازی دارد.

او می گوید: با توجه به زلزله خیز بودن استان کرمان، توجه به استحکام بنا‌ها از اهمیت ویژه تری برخوردار است و اتفاقاتی که اخیرا در کشور رخ داده است نیز بیانگر لزوم توجه بیش از پیش به این حوزه است و از این رو شهرداری زرند، دستگاه قضایی و میراث فرهنگی باید هماهنگی‌های لازم را انجام داده و نسبت به بازسازی بازار و استحکام بنا کار‌های اساسی انجام شود.

او گفت: به رییس دادگستری و دادستان زرند تاکید شده که به موضوع مستحکم سازی بازار این شهرستان ورود کرده و با همکاری میراث فرهنگی و شهرداری ضمن حفظ این بنا به عنوان یک اثر تاریخی، استحکام آن را ارتقا بخشند و در غیراینصورت دستگاه قضایی بل یک دستور قضایی به موضوع ورود کرده تا این معضل را حل کند.

رییس شورای قضایی استان گفت: یکی از برنامه‌های سفر به شهرستان زرند دیدار با بازریان و رصد وضعیت بازار این شهرستان بوده است که در این راستادر بازار حضور یافته و مشکلات و درخواست‌های بازاریان را شنیدیم.

حجت الاسلام و المسلمین حمیدی با اشاره به اینکه بازاریان از برخی مسائل گلایه‌مند هستند و این مسائل باید شنیده شود، می گوید: همانگونه که انتظار می‌رود بازاریان و اصناف، مسئولیت‌های خود نسبت به حاکمیت را انجام دهند؛ حاکمیت نیز باید حرف‌های آن‌ها را شنیده و برای حل مشکلات آن‌ها اقدام کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار