با حضور استاندار فارس، نماینده مردم شهرستان‌های مرودشت، پاسارگاد و ارسنجان در مجلس، مدیرعامل شرکت آبفا استان فارس و جمعی از مسئولین ارشد استان، پروژه آبرسانی به روستا‌های شرق شهرستان مرودشت به بهره برداری رسید.

استاندار فارس در مراسم بهره‌برداری از پروژه آبرسانی به روستا‌های شرق شهرستان مرودشت، ضمن قدردانی از شکیبایی مردم این روستاها، گفت: رفع مشکل آب این روستاها، از مصوبات سفر رئیس جمهور به فارس بود.

محمدهادی ایمانیه به پیگیری‌های نماینده مردم شهرستان مرودشت در مجلس برای نهایی شدن این پروژه اشاره و گفت: امروز به حمدالله مشکل آب شرب روستا‌های کناره، کوشک و مهرآباد به صورت موقت مرتفع می‌شود.

جلال رشیدی کوچی نماینده مردم شهرستان‌های مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: با توجه به میزان خروجی آب موجود، مشکل آب رسانی به روستا‌های شرق مرودشت تا حدودی برطرف می‌شود، اما مردم این مناطق مطمئن باشند که تا برطرف شدن کامل این مشکل پیگیری‌های لازم انجام خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آبفای استان فارس نیز گفت: این پروژه با پیگیری و حمایت استاندار فارس و مسئولان محلی و تلاش‌های مجموعه آبفا، اجرایی و کامل شده است.

علی‌جان صادق‌پور گفت: این پروژه شامل اجرای ۴۰ کیلومتر خط انتقال با استفاده از لوله‌های پلی اتیلن و گالوانیزه، کلکتورها، شیرآلات و دیگر تجهیزات لازم، با صرف اعتباری بالغ بر ۳۵۰ میلیارد ریال بوده است.

صادق‌پور گفت: با بهره‌برداری کامل از این پروژه آبرسانی به ۳۰ روستا، شامل ۱۱ روستای مجموعه اکراد شهرستان زرقان و ۱۹ روستای شرق شهرستان مرودشت ممکن خواهد شد.

او گفت: با بهره برداری از فاز نخست این پروژه، مردم روستا‌های شرق مرودشت از جمله روستا‌های کناره، مهرآباد و کوشک که پیش از این دچار مشکلات جدی آب بودند از مزایای آن منتفع خواهند شد.

مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس اظهار امیدواری کرد که با تامین اعتبار لازم برای تکمیل این پروژه به مبلغ تقریبی ۶۰۰ میلیارد ریال، در آینده شاهد بهره برداری کامل از این طرح بزرگ آبرسانی باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار