آیین کلنگ‌زنی پروژه برق‌رسانی به چاه آب شرب منطقه عشایری کنج کائیدی شهرستان مرودشت با حضور استاندار فارس، نماینده مجلس و مدیر کل امور عشایر فارس برگزار شد.

مدیر کل امور عشایر گفت: این پروژه شامل برق رسانی به چاه آب شرب منطقه عشایری کنج کائیدی به طول ۹۰۰ متر، تجهیز چاه، ساخت اتاقک، انتقال آب به مخزن بتنی به طول ۴۰۰ متر و توزیع شبکه آبرسانی از مخزن تا محل اسکان عشایر است.

عبدالحمید کریمی گفت: در حال حاضر از اعتبارات ارزش افزوده مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان اختصاص یافته که طی تفاهم نامه سه جانبه میان فرماندار، امور عشایر شهرستان و بسیج سازندگی اجرای آن به بسیج سازندگی شهرستان واگذار شده است.

او گفت: مبلغ یک میلیارد تومان از طرف نماینده شهرستان و مبلغ یک میلیارد و هفتصد میلیون تومان از طرف ریاست سازمان امور عشایر کشور در سفر ماه گذشته به فارس و شهرستان مرودشت به این پروژه اختصاص یافت.

مدیر کل امور عشایر فارس گفت: مبلغ ۱۸۰ میلیون تومان از اعتبارات ارزش افزوده اداره کل امور عشایر استان نیز به این پروژه اختصاص داده شده است که ۴۵ خانوار عشایری ساکن هستند و در بعضی از فصل‌های سال تا ۱۵۰ خانوار عشایری در این منطقه ساکن می‌شوند و امیدواریم با سرانجام رسیدن این چنین پروژه‌هایی مشکل آب عشایر حل شود و همه از این نعمت بهره‌مند شوند.

گفتنی است این پروژه در مسیر کوچ و ایلراه شمال _ جنوب عشایر نیز است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار