همانطور که Bleeping Computer مشاهده و گزارش کرده، هنگام اجرای جستجو در نرم افزار Outlook در رایانههای شخصی ویندوز ۱۱، سرویس گیرنده ایمیل نمیتواند نتایج مربوط به پیامهای اخیر را مشاهده کند. این مشکل میتواند در حسابهای POP، IMAP و آفلاین Exchange اتفاق بیفتد.
البته حسابهای Online Exchange و Microsoft ۳۶۵ تحت تأثیر قرار نمیگیرند، زیرا از جستجوی سرویس برای اکثر جستجوها استفاده میکنند.
مایکروسافت در این باره گفت که در حال بررسی این مشکل است و در حال حاضر، روی راه حلی کار میکند تا مشکل را برطرف کند.
باگها حتی اگر ناخواسته باشند اما، قابل انتظار هستند و از زمان ورود ویندوز ۱۰ بسیار رایج هستند، اما این وضعیت برای مایکروسافت کمی شرمآور است، زیرا این همان نوع باگی است که در سال گذشته و زمانی که ویندوز ۱۱ به تازگی منتشر شده بود مشاهده شده بود. برای مایکروسافت خوب به نظر نمیرسد که این نقص دوباره ظاهر شده است.
ترفندهایی برای رفع این مشکل وجود دارد، اما باید دید مایکروسافت چه زمانی این ایراد را برطرف خواهد کرد.
بیشتر بخوانید