مدیر پروژه نهضت ملی مسکن در قرارگاه امام حسن (ع) قزوین گفت: ۴۰۰ واحد این طرح با توجه به میزان پیشرفت احداث بنا‌های یاد شده تا ۲ ماه آینده برای بهره برداری آماده خواهد شد.

محسن محمدی گفت: اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین ۲۸۶ هکتار زمین برای احداث ۱۶ هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی پروژه نهضت ملی مسکن در ناحیه شهری مهرگان قزوین در نظر گرفته شده که عملیات ساخت ۵ هزار واحد آن به قرارگاه امام حسن (ع) سپرده شده است.

 بعد از واگذاری ۴۰۰ واحد یاد شده، عملیات ساخت چهار هزار و ۶۰۰ واحد دیگر نیز تا یکسال آینده به پایان می‌رسد.

 واحد‌های احداثی به طور کامل صنعتی ساخت خواهد بود و تمام قطعات پیش ساخته بتنی واحد به طور کامل و با بالاترین کیفیت در کارخانه تولید و در کمترین زمان ممکن نیز عملیات اجرایی و نصب آن در محل مورد نظر صورت می‌پذیرد.

 از جمله مزایای مهم این طرح، سرعت بالای عملیات اجرایی پروژه که زمان ساخت را به میزان یک چهارم روش انبوه سازی و سنتی کاهش داده و پروژه نیز با بالاترین سطح کیفیت به بهره برداران ارایه خواهد شد.

تمامی واحد‌ها در سه طبقه و هر طبقه دارای ۲ واحد بوده که در متراژ‌های ۸۵ و ۹۰ متری احداث و به متقاضیان حایز شرایط واگذار می‌شود.

تمامی واحد‌های احداثی دارای پارکینگ مسقف در حیاط بوده و از نظر ویژگی‌های شهرسازی نیز کوچه و خیابان‌ها عریض، میزان تراکم بنا‌ها کم و فضای سبز و مناطق تجاری قابل توجه در آن طراحی شده است.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.