کلنگ احداث ۲۴۰ واحد مسکن ملی شهرستان آبیک به زمین زده شد.

حامد فتوحی فرماندار شهرستان آبیک با اشاره به ثبت‌نام حدود ۵ هزار ۳۴۵ نفر از مردم این شهرستان در نهضت ملی مسکن گفت: ۹۹۱ نفر مشمول و واجد شرایط برای مسکن ملی شده‌اند که ۴۱۶ نفر حساب باز کرده و آورده اولیه را واریز کرده‌اند و مابقی متقاضیان هم در صورتی که آورده را واریز کنند در فهرست دریافت مسکن قرار می‌گیرند.

او افزود: برای ساخت مسکن ملی در شهرستان آبیک حدود یک هکتار زمین جانمایی شده که ۲۴۰ واحد احداث می‌شود.
فرماندار آبیک اضافه کرد: این واحد‌ها در ۱۲ بلوک پنج طبقه و هر طبقه چهار واحد ساخته می‌شود که با انباری و پارکینگ تعیین شده هر واحد حدود ۱۰۵ متر مربع است.

وی مجری ساخت ۲۴۰ واحد مسکن ملی شهرستان آبیک را بنیاد مسکن و نقشه آن را جزو نقشه‌های خوب مسکن ملی ذکر کرد و افزود: مراحل آماده‌سازی و تسطیح اجرا و پیش پروانه صادر شده، تجهیز کارگاه صورت گرفته و پیمانکار پروژه، از پیمانکاران فنی، مطرح و امین محسوب می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه زمین تعیین شده برای اجرای مسکن ملی در شهر آبیک در موقعیت مکانی مناسب است و خدمات در جوار آن قرار گرفته، اذعان کرد: با توجه به اینکه اجرای نهضت مسکن ملی جزو اهداف دولت سیزدهم است، از تجربیات گذشته در مسکن مهر استفاده کرده و نقاط ضعف موجود در مسکن ملی را رفع خواهیم کرد.

فرماندار شهرستان آبیک گفت: این واحد‌ها قرار است بین ۱۸ تا ۲۴ ماه احداث شود و پیگیری لازم برای جانمایی زمین‌های دیگر و ساخت مابقی واحد‌های مسکن ملی در حال انجام است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
قشلاقپورم
۲۳:۳۳ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
پیام اومدمامبلغ اولیه روواریزکردیم برج ۲واریزکردیم ولی پیام سری دوم نیومده که واریزکنید مبلغ دومی رورفتیم بانک میگه هنوزبرداشت نشده ازحساب شایدبیفتین فازدوم اونم که والاهیچی معلوم نیست کتاباشو وکی ساخته بشه. تکلیفمون چیه پس.