رئیس شورای اطلاع رسانی صنعت آب و برق کردستان از برپایی “میز ارتباطات مردمی وزارت نیرو” در روز‌های ۱۶ و۱۷ تیرماه در شهرستان سنندج خبر داد.

کوهسار رسولی تبار از برپایی میز ارتباطات مردمی وزارت نیرو همزمان با سفر رئیس جمهور به کردستان خبر داد و گفت: با هدف بررسی درخواست‌ها و مشکلات همشهریان کردستانی در حوزه‌های آب و برق میز ارتباطات مردمی که یکی از ابتکار‌های وزارت نیرو در دولت جدید است، در روز‌های پایانی هفته جاری برپا می‌شود.

رئیس شورای اطلاع رسانی صنعت آب و برق کردستان گفت: بر اساس پیش بینی‌های صورت گرفته، رئیس جمهور و هیئت دولت در ۱۷ تیرماه به استان سفر می‌کنند، در میز ارتباطات مردمی نمایندگان وزارت نیرو و شرکت‌های ما در تخصصی در حوزه‌های آب و برق به صورت مستقیم درخواست‌های مردم و مشترکان را در حوزه‌های آب و برق در روز‌های ۱۶و ۱۷ تیرماه در محل مجموعه ورزشی امور برق شمال شهرستان سنندج واقع در سه راه اکباتان بررسی می‌کنند.

او می گوید: همزمان روز پنج شنبه ۱۶ تیرماه نماینده وزارت نیرو در سالن مجاور همین مجموعه ورزشی به منظور بررسی درخواست ها، مسائل و نیاز‌های کارکنان در بخش‌های شغلی، حضور یافته و به بررسی مشکلات کارکنان در حوزه‌های آب و برق می‌پردازد.

رسولی تبار گفت: نماینده تام الاختیار وزارت نیرو و شرکت‌های مادر تخصصی در سفر ریاست جمهوری از ساعت ۸ صبح الی ۱۸ از طریق میز ارتباطات مردمی شنوای مسائل و مشکلات مراجعان حوزه آب و برق خواهد بود و درخواست‌های آنان را برای رسیدگی، به واحد‌های مرتبط اداری این وزارتخانه و سایر بخش‌ها و سازمان‌های مرتبط ارجاع می‌دهد.

گفتنی است؛ پس از پایان یافتن این طرح، مراجعان، از طریق کد‌های پیگیری ارائه شده سامانه سامد می‌توانند از نتایج اقدامات انجام شده درباره مشکلات و مسائل مطرح شده شان مطلع شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.