استاندار همدان گفت:دشمن منابع انسانی کشور را هدف قرار داده و جهاد تبیین راهکاری اساسی برای مقابله با توطئه سیاه‌نمایی و ایجاد یاس دشمنان انقلاب است.

علیرضا قاسمی‌فرزاد در گردهمایی حراست‌های دستگاه‌های اجرای تابعه استانداری همدان که با عنوان «اطلاع‌رسانی، هم‌اندیشی و بصیرت افزایی» برگزار شد، گفت: سیاه‌نمایی و ایجاد یاس و ناامیدی، خطرناک‌ترین حربه دشمنان است و برهمین اساس «جهاد تبیین» باید به عنوان یک فریضه محوری سر لوحه تمام امور قرار گیرد.

او گفت: باید با همه توان از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کنیم و دراین زمینه جهاد تبیین راهکار قطعی مقابله با توطئه‌های دشمنان از جمله سیاه‌نمایی، ایجاد یاس و ناامیدی است.

نماینده عالی دولت در استان همدان گفت: به‌رغم فشار‌ها و محدودیت‌های ظالمانه اعمال شده علیه ملت ایران، به مدد و نصرت الهی و با هدایت و رهبری مقام معظم رهبری، ایران اسلامی بالنده و پر پرفروغ در مسیر پیشرفت و ترقی قرار دارد.

قاسمی فرزاد گفت: بصیرت افزایی و اطلاع رسانی درست از خدمات و دستاورد‌های نظام لازم است چراکه از کاه کوه ساختن در عرصه مشکلات و کوچک شمردن دستاوردها، امتیازات و پیشرفت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی از جمله شگرد‌های رسانه‌ای دشمنان این کشور و ملت شریف ایران است.

او گفت:جایگاه جمهوری اسلامی ایران در معاملات جهانی و بین‌المللی بسیار مهم، موثر و غیر قابل کتمان است و اشراف امنیتی و اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های داخلی و خارجی ماحصل مجاهدت و جان‌فشانی فعالان این عرصه خطیر و پر اهمیت است.

نماینده عالی دولت در استان همدان گفت: اتکا به داشته‌ها و ظرفیت‌های داخلی همیشه راه‌گشا بوده و سند روشن آن نیز توفیق بی‌نظیر دولت سیزدهم در مهار ویروس کرونا است.

قاسمی فرزاد گفت:رویکرد واحد‌های حراست همواره بر مبنای پیشگیری است که بر اساس این رویکرد باید از مچ‌گیری پرهیز و به مدد و دستگیری افراد پرداخت.

 استاندار همدان گفت:به پیشرفت‌های روزافزون علم و فناوری در حوزه‌های مختلف، اشاره و تصریح کرد: در فضای فنی و تخصصی باید روزآمد و پیشرو باشیم و نباید به‌هیچ وجه نسبت به موضوع حملات سایبری غفلت کنیم.

منبع ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.