نانوایی‌های ورامین به دستگاه هوشمند کارتخوان مجهز شدند.

فیروزی  معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری ورامین گفت: رصد آرد و نان و رسیدن آن به دست مصرف کننده واقعی، جلوگیری از ایجاد رقابت و انحراف بین نانوایی‌ها برای افزایش کیفیت نان از مهمترین اهداف طرح تجهیز نانوایی‌ها است. 

الزام اجرای طرح این است که خرید نان در نانوایی‌ها باید با کارت‌های بانکی انجام شود و نانوایی‌ها نمی‌توانند از مشتریان پول نقد دریافت کنند؛ چراکه قرار است هر نانوا به میزان فروش خود از دولت یارانه دریافت کنند.  

به گفته حسن فیروزی، روند تجهیز ۳۶۰ نانوایی در ورامین به کارتخوان هوشمند آغاز شده و اجرای این طرح با جدیت و موشکافانه پیگیری می‌شود.  

فیروزی گفته‌است: ضروری است که در اجرای این طرح رضایتمندی مردم وجود داشته باشد؛ همه مسئولان پای‌کار هستند و تلاش میکنیم با مدیریت صحیح، نظارت فضایی را فراهم کنیم تا از قاچاق و هدر رفت یارانه‌ها جلوگیری شود.

این مقام مسئول گفته‌است: طرح تجهیز نانوایی‌ها به کارتخوان هوشمند، با تغییر و نوسان قیمت نان همراه نمی‌شود؛ بلکه از قاچاق آرد و نان جلوگیری می‌کند. (نقل و قول تکمیلی)

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری ورامین می‌گوید: بر اساس این طرح، نانوا باید به ازای سهمیه آردی که به او تعلق گرفته، نان بفروشد و احتمال کاهش وزن چانه برای فروش بیشتر وجود ندارد.
در طرح تجهیز نانوایی‌ها به دستگاه کارتخوان هوشمند، آرد به صورت آزاد به نانوا تحویل داده میشود و پس از فروش نان به ازای هر تراکنش و بدون محدودیت، یارانه به حساب نانوا واریز خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.