مدیر آموزش و پرورش مینودشت گفت: امیر نیک‌گفتار دانش‌آموز کلاس یازدهم در حیاط مدرسه دچار ایست قلبی شد و با وجود حضور به‌موقع اورژانس جان خود را از دست داد.

 سیدمحمد حسینی اظهار کرد: چهارشنبه ۱۱مهر ۱۴۰۳ دریکی از دبیرستان های پسرانه شهرستان در زنگ تفریح، یکی از دانش‌آموزان کلاس یازدهم حین بازی برروی زمین افتاد.

وی افزود: بلافاصله پس از وقوع حادثه، مسئولان مدرسه با اورژانس تماس گرفتند و عوامل به سرعت در محل حاضر شدند، اما طبق اعلام تیم پزشکی بیمارستان فاطمه الزهرای مینودشت، این دانش آموز که باتشخیص ایست قلبی و مشکل حاد تنفسی با آمبولانس به واحد اورژانس انتقال یافته بود باوجود تلاش تیم پزشکی، جان خودرا از دست داد.

حسینی، ضمن تسلیت به خانواده این دانش‌آموز و همکلاسی‌های وی گفت: به‌طور جدی به بررسی این موضوع خواهیم پرداخت و تمامی جزئیات این حادثه را پس ازاعلام نظر رسمی پزشکی قانونی به اطلاع عموم خواهیم رساند.

وی با اشاره به صدور دستور پیگیری سریع این حادثه و بررسی دقیق تمامی جوانب آن، بیان کرد: کمیته‌ ویژه‌ای باهمکاری دستگاه های مربوطه برای بررسی ابعاد این حادثه تشکیل شده است.

حسینی با تاکید بر پیگیری اخبار این حادثه غم‌انگیز از مراجع رسمی آموزش و پرورش، گفت: در این شرایط حساس، از تمامی رسانه‌ها و افراد می‌خواهیم از انتشارگزارش های غیرمستند خودداری کنند زیرا ما به عنوان یک نهاد آموزشی وفرهنگی متعهد به حفظ آرامش و احترام به خانواده‌های داغدیده هستیم و از تمامی شهروندان و همکاران و دانش‌آموزان می‌خواهیم که در این زمان دشوار، به یکدیگر کمک کنند.

وی همچنین اعلام کرد که برنامه‌های مشاوره‌ای و حمایتی برای دانش‌آموزان و معلمان این مدرسه در نظر گرفته شده است تا در این زمان دشوار، به یکدیگر کمک کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.