دبیر فدراسیون کشتی گفت: بدون شک چرخ پیشرفت استان کرمان در کشتی با به روزرسانی مربیان، به چرخش در خواهد آمد.

ابراهیم مهربان دبیر فدراسیون کشتی در مجمع انتخاباتی هیئت کشتی استان کرمان که با حضور میثم پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان و اعضا در محل هتل آسمان کرمان برگزار شد، ضمن تبریک به مردم کرمان به واسطه داشتن مدیری فعال در اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان، وی را خوش فکر و جزو توانمندان کشور دانست و گفت: باید از تجارب و توانایی هایش بیشتر استفاده برد.

او می‌گوید: در استان کرمان خوشبختانه بحث زیرساخت‌ها بد نیست؛ هرچند نمی‌توان به صراحت گفت که عالی است و قطعاً باید گسترش و تقویت شود.

به گفته مهربان، در مقایسه با سایر استان ها، این استان پهناور زیر ساخت خوبی دارد و باتوجه به عظمت این استان، نیاز به پیشرفت بهتری در زمینه زیرساخت‌ها دارد.

مهربان می‌گوید: اگر بخواهیم مشکلی در کوتاه‌ترین زمان با توجه به کیفت داشتن آن عمل، به نتیجه مطلوبی برسد باید برنامه خوب و منظمی برای مربیان داشته باشیم.

به گفته او، مربیان باید مورد توجه قرار گیرند و از علم روز، بهره‌مند شوند؛ چرا که انتقال علم و فنون باید از طریق آن‌ها انجام شود و بدون شک چرخ پیشرفت استان کرمان در کشتی هم با به روزرسانی مربیان، به چرخش در خواهد آمد.

دبیر فدراسیون کشتی می‌گوید: معتقدم که کشتی به یک اقلیم و جغرافیای خاصی مربوط نیست؛ چرا که چند سال پیش که بنده مربی تیم ملی نوجوانان بودم، در سیرجان ۲ کشتی گیر در سطح ملی داشت و این نشان از پیگیری و فعال بودن مربیان آنجا بود.

به گفته او، طی پارسال با تلاش دبیر رییس فدراسیون کشتی، ۷۰۰ مربی در سطح کشور و امسال هم ۱۰۰۰ نفر تحت بیمه درمانی قرار گرفته است.

مهربان گفت: امیدوارم در سال آینده این تعداد مذکور، به ۱۴۰۰ نفر در سطح کشور برسد؛ چرا که اگر اتفاقی برای این افراد بیفتد، خانواده اولین جایی است که وی را مورد بازخواست قرار می‌دهد، مبنی بر اینکه چرا پس از سال‌ها کشتی گیری نباید بیمه تو را تحت پوشش قرار دهد؟ و با این نگاه در فدراسیون کشتی، افراد تحت حمایت بیمه قرار گرفتند.  

دبیر فدراسیون کشتی می‌گوید: موردی که در استان کرمان بارز است، مشارکت بخش خصوصی است که متاسفانه در سایر استان‌ها چنین مشارکتی پر رنگ نیست.  

مهربان گفت: تاکنون مس رفسنجان و مس باهنر حامیان ورزش کشتی بوده اند و باید از این ظرفیت بهترین استفاده را ببریم.

او می‌گوید: طی تماس تلفنی با شعرباف شهردار کرمان، متوجه شدم وی برای پشتیبانی از هیئت کشتی استان بسیار راغب است.

مهربان با قدردانی از مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: اگر احساس می‌کنید، تفاوتی بین میثم پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان با سایر مدیران ورزشی وجود دارد، آن، داشتن انگیزه و انرژی وحقوق مدار بودن وی در ورزش است.  

او می‌گوید: بالغ بر ۶۷ درصد مدال‌های المپیک مربوط به کشتی است و ۸۳ درصد افتخارات جهانی به این حوزه ورزشی تعلق دارد، پس باید برای کشتی انرژی مضاعف گذاشت.

در پایان این مجمع انتخاباتی، مسعود سلطانی نژاد با ۲۲ رأی از مجموع۲۳ رأی به مدت ۴ سال ریاست هیئت کشتی استان کرمان را عهده دار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.