رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش وپرورش گفت:سعی می‌کنیم معلمین در مدارس غیردولتی ۲۴ ساعته باشند و حقوق آن‌ها برمبنای ۲۴ ساعته پرداخت شود.

معاون وزیر و رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش وپرورش در جمع منتخبی از موسسان و مدیران مدارس ومراکز غیردولتی فارس گفت: پاسخگوی هرگونه اعتراضی در خصوص مدارس غیردولتی هستیم.

احمد محمود زاده گفت: لازم است مسئولان در مدارس غیردولتی در راستای شعار شفاف سازی دولت، مبلغ تعریف شده برای شهریه مختص آن مدرسه را در تابلو اعلانات مدرسه قرار دهند.

معاون وزیر و رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش وپرورش گفت: سعی بر رفع مشکلات مدارس غیردولتی را داریم.

محمودزاده با اشاره به این بخش‌هایی از سند تحول بنیادین که معلم را محور و عنصر اصلی در این سند می‌داند گفت: دنبال این هستیم که مرجعیت، منزلت و معیشت معلمی که در مدرسه غیردولتی حضور پیدا می‌کند حفظ شود.

او گفت: سعی می‌کنیم معلمین در مدارس غیردولتی ۲۴ ساعته باشند و حقوق ان‌ها برمبنای ۲۴ ساعته پرداخت شود.

معاون وزیر و رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش ضمن اشاره به لزوم توانمند سازی معلمان غیردولتی و توجه به دوره‌های ضمن خدمت برای آن‌ها گفت: همچنین پی گیر بحث بیمه معلمان مدارس غیردولتی نیز هستیم.

محمودزاده گفت: با همکاری موسسین مدارس غیردولتی و مجموعه سازمان اگر بتوانیم قوانینی که از سال‌های گذشته بوده انجام پذیرد.

او گفت: شهریه‌ای که امسال بر اساس تعریف عرف شهریه متناسب با فعالیت ها، امکانات، تجهیزات و نیروی انسانی موجود در مدرسه و فعالیت‌های آموزشی و پرورشی است که حداقل از حدود ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان شروع شده است.

معاون وزیر و رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش گفت: لازم است مسئولین در مدارس غیردولتی در راستای شعار شفاف سازی دولت، مبلغ تعریف شده برای شهریه مختص آن مدرسه را در تابلو اعلانات مدرسه قرار دهند.

محمودزاده گفت: در خصوص شهریه‌ها نظارت بر مدارس غیردولتی صورت می‌پذیرد و اگر موسسی اعتراض داشته باشد پاسخگو هستیم همچنین از طریق سامانه https://www.mosharekatha.ir/ یا به صورت مراجعه حضوری به اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات ادارات آموزش و پرورش سراسر کشور پاسخگوی اولیای محترم هستیم.

معاون وزیر و رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش وپرورش گفت: در استان فارس حدود صد و چهل هزار دانش آموز در مدارس غیر دولتی مشغول به تحصیل هستند که آموزش و پرورش استان از این‌حیث صاحب جایگاه سوم کشوری هست.

محمود زاده گفت: تدام استمرار دستاورد‌های انقلاب اسلامی نیازمند تربیت نیروی انسانی متعهد و اخلاق مدار و جهادیست است.

معاون وزیر و رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش وپرورش گفت: ماموریت خطیر تعلیم و تربیت بر عهده آموزش و پرورش است و البته در این تعلیم و تربیت باید مشارکت همه ذی نفعان از جمله خانواده تا دستگاه‌های دولتی و غیر دولتی را داشته باشیم.

محمود زاده گفت: در هیچ کشوری آموزش و پرورش تنها وظیفه تعلیم نیروی انسانی را بر عهده ندارد و از ۴ درصد تا ۶۵ درصد بستگی به ایدئولوژی هر کشور دیگر دستگاه‌ها در امر آموزش و پرورش دخالت می‌کنند.

معاون وزیر و رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش وپرورش گفت: دستگاه‌های انقلابی و مذهبی را نیز مکلف به ورود در امر تعلیم و تربیت میدانیم و در این راستا هنرستان‌های جوان شرکتی را تاسیس کرده ایم.

او گفت: خوشبختاته با سازمان اوقاف نیز تفاهماتی برای مدرسه داری و مدرسه یاری با رویکرد حفظ قران کریم که مورد نظر مقام معظم رهبری بود امضا کرده ایم.

محموزاده گفت: با حوزه سما دانشگاه آزاد اسلامی نیز تفاهماتمان را تقویت خواهیم کرد.

معاون وزیر و رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش وپرورش گفت: به موسیسن حرفه‌ای دارای صلاحیت مدرسه داری نیز باید کمک صورت بگیرد و باید درکارگروه اشتعال و هدفمندی یارانه‌های استان نیز به نوعی با کمک به این نوع موسیسن کاهش تراکم آموزشی را به دنبال داشته باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار