در نخستین نمایشگاه تولید ایرانی و دانش بنیان جدیدترین محصولات فناورانه دانشگاه علوم پزشکی شیراز در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفت.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: ۳۵ شرکت دانش بنیان برگزیده زیرمجموعه مراکز رشد دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در این نمایشگاه حضور داشتند.

مهتاب معمارپور گفت: محصولات این شرکت‌های دانش بنیان و واحد‌های فناور، شامل تجهیزات تشخیصی و درمانی، مواد مصرفی پزشکی، نرم افزار‌های پزشکی، برنامه‌های کاربردی و همچنین لوازم آرایشی و بهداشتی بر پایه مواد گیاهی بود.

او برگزاری این نمایشگاه را فرصتی مناسب برای انعقاد قرارداد همکاری‌های مشترک در راستای تجاری سازی و فروش محصولات و همچنین ارائه خدمات شرکت‌های دانش بنیان این دانشگاه به سایر شرکت‌ها و مراکز برون دانشگاهی دانست.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگا علوم پزشکی شیراز گفت: همچنین در این نمایشگاه، یک غرفه نیز از سوی دانشگاه علوم پزشکی شیراز به عنوان دانشگاه قطب کلان منطقه پنج کشوری، به دانشگاه علوم پزشکی جهرم اختصاص و ارائه محصولات این مرکز دانشگاهی در این حوزه اختصاص یافت.

نخستین نمایشگاه تولید ایرانی و دانش بنیان که به میزبانی استان فارس، از سی و یکم خرداد تا سوم تیر امسال، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی فارس برگزار شد، مورد استقبال مدرسان دانشگاه ها، فناوران، صنعتگران، دانشجویان، دانش آموزان و دیگر علاقه‌مندان قرار گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار