نماینده عالی دولت در فارس گفت: فعالیت‌های استان در تمامی عرصه‌ها باید مبتنی بر دانش باشد و از تهیه ایده‌های خلاقانه در راستای دانش بنیان سازی فعالیت دستگاه‌های اجرایی خبر داد.

دکتر محمد هادی ایمانیه در نشست «ستاد اقتصاد دانش بنیان استان» به دو هدف اصلی این ستاد اشاره و گفت: فعالیت‌های استان در تمامی عرصه‌ها باید مبتنی بر دانش باشد و همچنین باید شرکت‌های دانش بنیان به صورت همه جانبه حمایت شوند.

استاندار فارس گفت: فقط به دنبال افزایش آمار شرکت‌های دانش بنیان نیستیم، طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، اشتغال دانش بنیان مهم است.

نماینده عالی دولت در فارس گفت: آیین نامه جدید حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و اشتغال آفرین در حوزه سلامت از سمت هیات دولت با ۲۴ ماده اعلام شده که راهکاری جامع حمایت از شرکت‌های دانش بنیان حوزه سلامت است.

ایمانیه از تولید ایده‌های خلاقانه در راستای دانش محور شدن فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی خبر داد و گفت: با محوریت مشاور استاندار در فن آوری و دانش بنیان کردن استان، ایده‌های خلاقانه و کاربردی توسط کارشناسان و اساتید خبره هر بخش تهیه می‌شود.

استاندار فارس لازمه تولید ایده را همکاری سازمان‌ها در واگذاری اطلاعات مورد نیاز دانست و گفت: داده پردازی نیاز اولیه یک تصمیم سازی است بنابراین تمامی دستگاه‌های اجرایی استان در تهیه راهکار‌های کاربردی دانش بنیان باید نقش آفرین باشند.

او گفت: در تمامی عرصه‌های استان نظیر سلامت، صنعت، کشاورزی، خدمات و ... وضعیت فعلی استان رصد و احصاء شود و همه دانشگاه‌ها باید در دانش بنیان شدن استان همکاری کنند.

نماینده عالی دولت در فارس گفت: همزمان سازمان‌ها به فعالیت و تحقق اسناد بالا دستی خود ادامه دهند، همه دستگاه‌های اجرایی استان موظف به همکاری با پارک علم و فناوری نیز هستند تا بتوانیم به اهداف مطلوب در فعالیت‌های دانش بنیان در این عرصه دسترسی پیدا کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار