در ۳ سانحه رانندگی موتورسیکلت در اراک و ساوه ۳ نفر جان خود را از دست دادند.

۳  سانحه رانندگی در شهر‌های اراک و ساوه ۳ کشته بر جای گذاشت.

فوت راکب ۲۱ ساله موتور سیکلت در اراک

سرهنگ روح اله عاشوری جانشین پلیس راهور استان مرکزی از برخورد یک دستگاه خودروی سواری جیپ با موتور سیکلت در اراک با یک کشته خبرداد.

سرهنگ عاشوری گفت: در این سانحه رانندگی که در ساعت ۱۴:۳۶ دقیقه روز گذشته بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی جیپ با یک دستگاه موتور سیکلت در اراک به وقوع پیوست، راکب موتور سیکلت که جوانی ۲۱ ساله بود بر اثر شدت جراحات وارده در دم فوت کرد.

به گفته او علت این سانحه از سوی کارشناس تصادفات پلیس راهور در دست بررسی است.

فوت راکب موتور سیکلت در اتوبان ساوه – تهران

سرهنگ "محمد پورشمس" رئیس پلیس راه استان مرکزی گفت: در سانحه رانندگی که درساعت ۱۰:۰۳ روز گذشته در اتوبان ساوه – تهران رخ داد، یک دستگاه کامیون بنز با یک دستگاه موتور سیکلت با یکدیگر برخورد کردند.

سرهنگ پورشمس گفت:‌در این سانحه رانندگی، راکب موتور سیکلت در صحنه تصادف جان خود را از دست داد که صحنه این سانحه از سوی کارشناس پلیس راه بازدید و انحراف به چپ کامیون نسبت به موتور سیکلت علت سانحه اعلام شد.

فوت عابر پیاده در برخورد موتور سیکلت در ساوه

سرهنگ روح اله عاشوری جانشین پلیس راهور استان مرکزی گفت: بر اثر برخور یک دستگاه موتور سیکلت با عابر پیاده که خانمی ۶۹ ساله بود عابر پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد.

سرهنگ عاشوری گفت: در این سانحه رانندگی که در ساعت ۱۱:۱۵ روز گذشته، بر اثر برخورد یک دستگاه موتور سیکلت با عابر پیاده در بلوار شهید بهشتی شهرستان ساوه به وقوع پیوست، عابر پیاده که خانمی ۶۹ ساله بود، بر اثر شدت جراحات وارده، پس از انتقال به بیمارستان فوت شد.

به گفته او کارشناس تصادفات پلیس راهور علت این حادثه را تخطی از سرعت مطمئنه توسط راکب موتور سیکلت بیان کرده است.

جانشین پلیس راهور استان مرکزی از شهروندان خواست در هنگام عبور از خیابان از پل مخصوص تردد عابران پیاده استفاده و در صورت عدم وجود چنین شرایطی با رعایت کامل نکات ایمنی و به دور از هرگونه عجله و شتاب از معابر خیابانی عبور کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.