نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: کار فرهنگی در بعد ایجابی و سلبی معمولاً ۲ دهه زمان می‌برد.

حجت الاسلام و المسلمین خاتمی گفت: معتقدیم کار‌های خوبی در  تبلیغات اسلامی انجام گرفته، اما اگر قرار باشد به طور کامل از این عملکرد‌ها راضی باشیم، کار‌ها متوقف خواهد شد.

او می گوید: برای اینکه بخواهیم به نقطه مطلوب دست یابیم، باید تلاش کنیم؛کار تبلیغات اسلامی ساختمان‌سازی نبوده و کار فرهنگی در بُعد ایجابی و سلبی معمولاً دو دهه زمان می‌برد.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: دقیقاً از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز استکبار همه توان خود را برای مقابله با جمهوری اسلامی به کار برده است و ۴۳ سال به صورت شبانه‌روز در حدود ۲۶۰ شبکه فارسی زبان مشغول برنامه‌سازی علیه ایران اسلامی هستند.

او می گوید:  همه به این موضوع اشرافیت کامل داریم که همه روحانیون با عشق کامل در راستای اعتلای دین تلاش می‌کنند،  در بحث شیوع ویروس کرونا طی دو سال گذشته بسیاری از بخش‌ها آسیب دیدند، اما معتقدیم هیچ صنفی به اندازه روحانیت آسیب ندید؛ چرا که به طور طبیعی خیلی از برنامه‌ها تعطیل شد و معیشت روحانیت در تنگنا قرار گرفت.

خاتمی گفت: معتقدیم آنچه که امروز به اندازه کافی در مورد آن کار نشده، موضوع بسیار مهم تبیین است؛ چرا که معتقدیم مردم وقتی در خصوص موضوعات مختلف آگاهی داشته باشند، صادقانه همراهی خواهند کرد.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به عملکرد دولت سیزدهم در بخش‌های مختلف، گفت: یکی از این بخش‌ها موضوع فرار مالیاتی است که در این خصوص چهار میلیون فرار مالیاتی طی هشت ماه اخیر احیا شده است؛همچنین در بحث جلوگیری از قاچاق کالا هم کار‌های خوبی انجام شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.