رئیس قوه قضائیه گفت: برنامه های کوتاه مدت سند تحول قوه‌قضاییه بیش از ۹۰ درصد اجرا شده است.

محسن اژه‌ای گفت: در سند تحول قوه قضائیه بر این باور بودیم که سند تحول می‌تواند ارتقا پیدا کند به همین دلیل این سند را تحول و تعالی قرار دادیم.

رئیس قوه قضائیه اضافه کرد: در اجرای برنامه های کوتاه مدت سند تحول قوه قضائیه بیش از ۹۰درصد و در برنامه های میان مدت حدود ۷۰درصد پیشرفت صورت گرفته و برای برنامه های بلند هنوز زمان وجود دارد و نیازمند همراهی دولت و مجلس است.

بیش از ۵۴ هزار هکتار از حریم رودخانه و دریا آزاد شد

او اضافه کرد: سالیان سال است از ساخت و سازهای غیر مجاز در حریم رودخانه‌ها، ساحل دریا رنج می‌بریم و برای تخریب ساخت و برای تخریب آنها از خودمان شروع کردیم و وزارت نیرو هم از طرف دولت شروع کرد.

اژه ای تاکید کرد: با اقدامات انجام شده بیش از ۵۴ هزار هکتار از حریم رودخانه و دریا آزاد شد. ممکن است سوال شود که چرا قبلا این کار انجام نشد؟ چون هماهنگی وجود نداشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۱ ۰۱ تير ۱۴۰۱
جناب اژه‌ ای از اینکه مسئولان و دست اندرکاران بورس را دستگیر ، محاکمه و مجازات کردید و بورس را از اون حال و روز بدش نجات دادید و شاخص کل به ۲ میلیون و ۹۰۰ هزار رسید بسیار ممنون هستیم. واقعا" که زحمت کشیدید . هم جنابعالی و هم دکتر محسن رضایی که قول دادند بورس را یک هفته ای درست کنند‌ . زحماتشان کمتر از یک هفته به نتیجه رسید!!!!
آخرین اخبار