معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: کیفیت جایگزین کمیت در اجرای برنامه‌های هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی شود.

آقای حسین میرزایی اول تیرماه در جلسه ستاد هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه گاهی در مناسبت‌های مختلف شاهد اجرای برنامه‌های متعدد از سوی دستگاه‌های اجرایی هستیم، گفت: به جای ارائه لیست‌های طولانی، چند برنامه شاخص اجرا کنیم و کیفیت، جایگزین کمیت در اجرای برنامه‌ها شود.

عزت و امنیت امروز کشور مرهون شهدا و ایثارگران است، هر که تا ابد در کشور ایران متولد شود، مدیون شهدا و ایثارگران است، شهدا دین بزرگی بر گردن ما دارند.


بیشتر بخوانید


گاهی در مناسبت‌های مختلف شاهد اجرای برنامه‌های متعدد از سوی دستگاه‌های اجرایی هستیم، به جای ارائه لیست‌های مطول، چند برنامه شاخص اجرا شود، کیفیت، جایگزین کمیت در اجرای برنامه‌ها شود.

می‌توان به‌جای ارائه اجرای چند برنامه مختلف در هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی، یک برنامه شاخص پیش‌بینی شود تا بتوان بازخورد آن را پس از اجرا گرفت، بسیاری از جوانان و نوجوانان در چهارمحال و بختیاری با افکار و اندیشه‌های شهید استکی آشنایی ندارند، برنامه‌های این هفته بر این محور باشد.

برنامه‌ای موفق و تاثیرگذار است که مردم در آن نقش‌آفرین باشند، باید برای تاثیرگذاری برنامه‌های فرهنگی مدیریت آن را به مردم بسپاریم، برای مثال شاهد برگزاری کنگره شهدای عشایر با حضور پرشور مردم بودیم، باید به مردم بها بدهیم.

فضاسازی در مناسبت‌های ملی و مذهبی باید مورد توجه باشد، جوانان و نوجوانان باید در این مناسبت‌ها تغییر را در فضای حقیقی و مجازی احساس کنند، این تغییرات باید ملموس باشد.

حسین میرزایی با بیان اینکه امیدآفرینی از تاکیدات مقام معظم رهبری است، گفت: ایشان در پیام اخیر خود فرمودند: هر کسی آگاهانه یا ناآگاهانه کاری کند که امید مردم ناامید شود، آب به آسیاب دشمن می‌ریزد، باید باتوجه به بیانیه گام دوم و جهاد تبیین در جامعه امیدآفرینی کرد.

نان برخی از افراد در ایجاد تفرقه است، سوءتفاهمات و هجمه‌ها موجب ناامیدی در جامعه می‌شود، باید برای ایجاد وفاق و دوستی در جامعه تلاش کنیم.

برای گرامیداشت شهدای هفتم تیر در مسجد جامع شهرکرد برنامه فرهنگی پیش‌بینی شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار