استاندارگلستان در پیامی از ورزشکاران گلستانی عضو تیم ملی فوتووالی که حاضر به بازی در برابر رژیم صهیونیستی اسرائیل نشدند، قدردانی کرد.

در بخشی از این پیام آمده است:

گلستان، خاستگاه و پایگاه ورزش‌های مختلفی همچون بسکتبال، والیبال، اسبدوانی، کبدی و... است؛ جوانان این استان علیرغم همه کاستی‌ها و مشکلات توانسته اند در رشته‌های ورزشی، در عرصه‌های ملی و بین المللی افتخارآفرینی کنند.

بدون شک، عزت و سربلندی ایران اسلامی برای همه ورزشکاران کشور در اولویت اول قرار دارد، اما هستند ورزشکارانی که از مرز‌های قهرمانی عبور کردند و به پهلوانی رسیدند.

آقایان "حامد شادان و حبیب الله پورقاز" دو ورزشکار جوانمرد استان گلستان، بهترین الگو برای مبارزه ورزشکاران با رژیم کودک کُش اسرائیل غاصب هستند که باری دیگر حمایت قاطع جمهوری اسلامی ایران از ملت مظلوم فلسطین را اعلام و پیوند بین ورزش و ارزش‌های اسلامی را به جهانیان ثابت کردند.

فعالیتی که ورزشکاران ما در راستای تحقق آرمان‌های امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری و انقلاب اسلامی در میادین بین المللی انجام می‌دهند، از جمله حضور نیافتن در مقابل حریفان خود از رژیم غاصب قدس، اقدامی ارزشی و برگرفته از الگو‌های ناب اسلامی و شایسته بهترین تقدیرهاست.

این ورزشکاران که باید برای کسب مقام سومی به میدان می‌رفتند، وقتی حریف خود را از رژیم جعلی اسراییل می‌بینند، از حضور در مسابقه انصراف داده و مقام چهارمی جهان را کسب کردند؛ این پیروزی گوارای وجودتان. یقینا مقام برتر این دوره از مسابقات، شایسته شما قهرمانان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.