رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: این امر با هدف‌گذاری مشخص و همفکری و همکاری حوزه پژوهش دانشگاه، نخبگان، فرهیختگان و شورای اسلامی شهر بجنورد محقق خواهد شد.

جواد پورنقی در جلسه برنامه‌ریزی به‌منظور تدوین تاریخ پزشکی بجنورد که در محل شورای اسلامی شهر برگزار شد گفت: تاریخ پزشکی بجنورد یکی از مولفه‌های هویت‌ساز شهری است که باید با هم‌فکری و همکاری نهاد‌های مختلف انجام شود.

او گفت : تحقق این مهم یکی از اتفاقات خوب در مرکز استان است که با تعامل مرکز آموزش و پژوهش شورای شهر و دانشگاه علوم پزشکی استان انجام می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی ضمن اعلام آمادگی معاونت پژوهش و تحقیقات و زیرساخت‌های در دسترس این دانشگاه برای پیشبرد این کار پژوهشی، گفت :  با تشکیل گروه علمی و اقدام در محور‌های برنامه‌ریزی‌شده کار را پیش خواهیم برد.

گفتنی‌ست این نشست با حضور معاون تحقیقات و فناوری و تعدادی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد، رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر بجنورد، جمعی از اساتید و هیئت علمی گروه تاریخ، پژوهشگران تاریخ شفاهی بجنورد و... برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.