رییس شورای شهر خرم آباد گفت: در راستای بهسازی و اجرای نهضت آسفالت معابر سطح شهر خرم‌آباد روزانه ۳۰۰ تن آسفالت بین مناطق شهرداری توزیع می‌شود.

رضا بیرانوند گفت: کارخانه آسفالت شهرداری یکی از ظرفیت‌های مهم است که به خوبی از آن استفاده می‌شود و سعی می‌کنیم، روند توزیع آسفالت ادامه داشته باشد.
وی می گوید: به خاطر گستردگی شهر خرم‌آباد عملیات اجرایی در سه مناطق شهر به صورت یکسان انجام می‌شود و معابر خاکی در مناطق حاشیه نشین شهر خرم آباد در اولویت نهضت آسفالت قرار خواهند داشت.
رییس شورای شهر خرم آباد با اشاره به این که یکی از اقدامات شورای دوره ششم رسیدگی به مناطق محروم و اولویت قرار دادن مشکلات این مناطق است، گفت: در خیلی از معابر سطح شهر یا کنده کاری صورت گرفته و یا نیازمند آسفالت است که در حال حاضر در سطح سه مناطق فعالیت‌های عملیات نهضت آسفالت در حال انجام است.
بیرانوند می گوید: در بازدید اعضای شورای شهر و شهرداران مناطق ۲ و سه خرم آباد از روند خیابان انتهای پشته حسین آباد که معابر آن‌ها خاکی هستند، کار عملیات آسفالت در این محله به زودی صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه بازگشایی دره اسدآبادی یکی از دغدغه‌های مردم شهر بود، گفت: کار آسفالت این منطقه به خصوص از خیابان سرباز تا خیابان ساحلی که خیلی مورد استفاده عموم قرار دارد، در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به آسفالت معابر در سطح منطقه یک خرم آباد می گوید: بلوار کندرو میدان کتاب تا پل ۹ دی که راه عبور و مرور مردم را مختل و باعث گره ترافیکی شده، کار آسفالت آن به زودی انجام شود.

بیرانوند با اشاره به آسفالت میدان بار خرم آباد، گفت: میدان بار خرم آباد ویترین این شهر است و از آنجا که تمام رانندگان در تمام نقاط کشور به این میدان سفر می‌کنند باید از لحاظ زیبایی و خدمات‌دهی اقدامات خوبی صورت بگیرد که در این راستا نمازخانه، سرویس بهداشتی، دفع آب‌های سطحی، رنگ آمیزی جداول، ایجاد سطح زباله محیا شده و در حال حاضر زیرسازی آسفالت این میدان آماده نهضت آسفالت است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.