مدیرکل ورزش و جوانان فارس گفت: با وجود استاندار فارس که جوان باوری محور فعالیت‌ها و اقدامات ایشان شکل گرفته این مهم نویدبخش شکل گیری شاکله قدرتمند در استان هستیم.

حیدر صفرپور در نشست هم اندیشی معاونین فرهنگی و امور جوانان سراسر کشور به میزبانی شهر شیراز، گفت: باید توجه ویژه به امور فرهنگی و جوانان داشته باشیم که محور اصلی تحقق چشم انتظار ترسیم شده مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم است.

او گفت: در فرمایشات مقام معظم رهبری، تحول نیاز امروز و امری ممکن عنوان شده است، نکته سوم در بیانات مقام معظم رهبری اینست که راه ایجاد تحول تشکیل دولت معتقد به تحول بوده و شرط دولت تحول آفرین مومن و انقلابی بودن است.

صفرپور گفت:  از روز‌های آغازین دولت سیزدهم شاهد حضور جوانان در عرصه‌های مختلف مسئولیتی بوده‌ایم که توانسته نمود عینی و عملی پیدا کند. جایی که محور اقدامات شاخص و سازنده فرهنگی است.

او گفت: ساختار ورزش و جوانان همواره یک نقطه عطف را طی سال‌های تشکیل این وزارت داشته و آن بعضا تکرار عبارت مغفول ماندن حوزه جوانان در قیاس با ورزش است.

صفرپور گفت: امروز جوانان در سایه ورزش و ورزش و جوانان قرار گرفته و همچنین در سایه پروژه‌های عمرانی و اقداماتی که شاید هیچ ارتباط مستقیمی با وظایف ورزش و جوانان نداشته باشد، قرار گرفته‌ایم که پر رنگ شدن هر دوی مقوله‌ها نیازمند تجدید نظر جدی است.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس گفت: به‌حمدالله با رویکرد شاخص معاون وزیر ورزش و جوانان، در فارس مدعی هستیم که جوانان ما نه تنها تحت شعاع ورزش قرار نگرفته بلکه شاهد نقش آفرینی جوانان در عرصه‌های ورزشی و بیش از پیش در عرصه‌های عمرانی هستیم.

صفرپور به وجود بیش از ۱۶۰ سمن ثبت شده در استان و توسعه فعالیت در ۳۷ شهرستان که نمود عینی پیدا کرده است، اشاره و گفت: استاندار فارس، جوان باوری را محور فعالیت‌ها و اقدامات خود قرار داده و این نویدبخش شکل گیری شاکله قدرتمند و باتجربه را در روز‌های پیش رو در استان و پشتوانه مدیران اجرایی در سطح کلان دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.