معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: پیاده روی اربعین نشانگر حرکت بزرگ مردمی برای زنده نگاه داشتن فرهنگ شهادت و خنثی کننده توطئه‌های دشمن برای اسلام زدایی است.

طالبی در همایش موکب داران خراسان جنوبی گفت: پیاده روی اربعین حسینی (ع) نشان دهنده حرکت عشق و ایمان به خداوند و در ادامه آن به اهل بیت (ع) است که عاشقانه با پای پیاده مسافت طولانی را با تحمل زحمات بسیار برای زنده نگاه داشتن شعائر بزرگ الهی و زنده نگاه داشتن فرهنگ شهادت است.

او گفت: انجام این حرکت در راستای زنده نگاه داشتن اسلام است و دشمنان با تبلیغات زیادی که علیه نظام جمهوری اسلامی انجام می‌دهند، درصدد هستند که کار اسلام زدایی و شیعه زدایی را در جامعه نهادینه کنند، اما با انجام حرکت بزرگ پیاده روی اربعین همه توطئه‌های آن‌ها خنثی می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی  گفت: حرکت بزرگ پیاده روی اربعین در واقع آب سردی بر این حرکت دشمن است که سبب به وجود آمدن عزت بزرگ اسلامی در جهان شده است که در اذهان مردم و جوانان در سال‌های آینده یادآور شهادت، ایثار و مقاومت امام حسین (ع) و یاران با وفایش است.

او  به فلسفه گرامی داشت اربعین حسینی (ع) اشاره کرد و گفت: خدمات رسانی به زائران حسینی (ع) کار بسیار سخت و طاقت فرسایی است که خادمان اباعبدالله الحسین (ع) تنها به عشق آن حضرت این کار را انجام می‌دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.