رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان‌جنوبی گفت: تاکنون برای ۵۲ موکب خراسان‌جنوبی جهت حضور در پیاده روی اربعین حسینی مجوز صادر شده است.

 جوینده، گفت: تاکنون برای ۵۲ موکب خراسان جنوبی جهت حضور در پیاده روی اربعین حسینی مجوز صادر شده است که از این تعداد ۸ موکب در داخل استان برای ارائه خدمات به زائران پاکستانی در نظر گرفته شده است و بحث تامین اسکان و تغذیه این زائران را بر عهده دارند.

او  گفت: پیاده روی اربعین حسینی یک کار ارزشمند و بزرگ است و انتظار داریم دستگاه‌های اجرایی با تمام نیرو و امکانات خود در این زمینه ورود کنند یکی از مشکلات مواکب بحث تامین امکانات تغذیه‌ای است.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان‌جنوبی گفت: تلاش خواهیم کرد تا بر اساس سقف تعیین شده هر موکب امکانات مورد نیاز آنان فراهم شود.

او گفت: پیش بینی ما این است که در شبانه روز میزبان ۱۰۰ هزار زائر در سایت خراسان جنوبی در شهر کاظمین باشیم و دو تیم جهت تامین زیرساخت‌ها و آماده سازی سایت خراسان جنوبی طی یک ماه آینده به کاظمین اعزام می‌شوند.

جوینده گفت: امیدواریم لوازم برودتی لازم مواکب خراسان جنوبی در سایت شهر کاظمین را با همکاری مردم، خیرین و مسئولان تامین کنیم و درخواست داریم تا کمیته فناوری اطلاعات جهت تامین اینترنت در شهر کاظمین اقداماتی انجام دهد؛ بیش از ۱۱۰ کامیون از خراسان جنوبی به صورت رایگان در اختیار مواکب هستند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان‌جنوبی گفت: یک موکب بهداشت و درمان در سایت خراسان‌جنوبی در کاظمین خواهیم داشت و درخواست داریم تا یک نماینده از هلال احمر در این موکب مستقر شود.

او گفت: هر کامیون امسال حداقل ۵۰ میلیون تومان جهت کمک به مواکب سرمایه گذاری خواهد کرد و انتظار داریم اقدامات تشویقی برای این افراد انجام شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.