مدیرکل فرودگاه‌های فارس از آغاز عملیات حج در ۲۹ خردادماه جاری از فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز خبر داد و گفت: امسال هزار و ۲۸۶ زائر از این استان به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

غلامرضا کریم آقائی، حج را یک سفر معنوی دانست و گفت: حج برای بیشتر حجاجی که اعزام می‌شوند، یک سفر معنوی و باید همه تلاش‌ها انجام شود که این سفر با تسهیلات و روند مناسب انجام شود و خاطره خوبی برای مردم داشته باشد.

او تعداد پرواز‌ها از فرودگاه بین المللی شهید دستغیب به مقصد جده را پنج پرواز اعلام کرد و گفت: عملیات اعزام حج از استان فارس در روز یکشنبه ۲۹ خردادماه امسال در ساعت ۲۲:۱۵ دقیقه از فرودگاه شیراز انجام می‌شود.

کریم آقائی گفت: همچنین حجاج روز دوشنبه ۳۰ خردادماه طی دو پرواز در ساعت‌های ۸:۲۵ دقیقه صبح و ۱۹ بعدازظهر، روز سه‌شنبه ۳۱ خردادماه در ساعت‌های ۲:۰۵ دقیقه بامداد و ۰۹:۱۰ دقیقه صبح با پرواز ایرباس شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی به فرودگاه جده انتقال می‌یابند.

مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس اعلام کرد که امسال یکهزار و ۲۸۶ زائر از استان‌های فارس و کهکیلویه و بویراحمد به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

کریم آقائی در پایان از اقوام و آشنایان حجاج خواست، برای بدرقه و استقبال از ورود به فرودگاه نیایند، زیرا همین موضوع سبب ترافیک و ازدحام در فرودگاه شده و مشکلاتی را ایجاد می‌کند. مسافران قبل از سفر با اطلاعات پرواز به شماره ۱۹۹ یا ۳۷۱۱۸۸۹۰ الی ۹ تماس بگیرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار