مدیرعامل شرکت توسعه و عمران ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گفت: پروژه ۷۱۲ واحدی ساخت مسکن در شهرک دولت آباد کرمانشاه توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) اجرا نشده و متوقف شده است .

محمدجواد اسماعیلی مدیرعامل شرکت توسعه و عمران ستاد اجرایی فرمان امام (ره)  گفت: پروژه ۷۱۲ واحدی دولت آباد از سال ۱۳۹۹ آغاز شد و  از همان سال تاکنون پروانه ساخت پروژه توسط شهرداری صادر نشده است.

به گفته مدیرعامل شرکت توسعه و عمران ستاد اجرایی فرمان امام (ره) ۳۰ درصد این پروژه پیشرفت دارد متاسفانه در این شرایط اخیرا شهردار منطقه نامه ای صادر کرده است که ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در حال ساخت و ساز غیرمجاز در استان است و این نامه به دادستانی ارجاع و از طرف دادسرا به این پروژه ورود کرده اند.

این شرایط در حالیست که پیش پروانه ساخت پروژه سال ۱۳۹۹ اخذ شده و هزینه‌های صدور پروانه و عوارض شهرداری در همان سال پرداخت شده، اما به دلیل نبود تعیین مجری ذیصلاح هنوز پروانه صادر نشده و ظاهرا شهردار منطقه از این موضوع بی اطلاع است.

اجازه نمی‌دهیم وجهه ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به دلیل ناآگاهی شهردار یک منطقه خدشه دار شود، در راستای این اقدام، ستاد اجرایی برنامه‌ای برای ادامه اجرای پروژه در استان نخواهد داشت و به پیمانکار اعلام کرده ایم پروژه را تعطیل کند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.