فرماندار کرمانشاه گفت:این شهرستان به دلیل قرار گرفتن در مسیر عتبات عالیات ظرفیت‌های فراوانی در حوزه توریسم مذهبی دارد که می‌توان با بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها در کنار حل معضل بیکاری، درآمد مردم را هم افزایش داد.

فضل‌الله رنجبر بهترین نسخه برای حل مشکل اشتغال شهرستان را سرمایه‌گذاری و فعال شدن بخش خصوصی عنوان کرد و گفت : اگر به دنبال حل مشکل اشتغال کرمانشاه هستیم، باید دست سرمایه گذاران را بگیریم.

به گفته فرماندار کرمانشاه دستگاه‌های اجرایی باید نهایت تلاش خود را برای جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی بکار گیرند.

صنعت گردشگری در کرمانشاه آنقدر ظرفیت دارد که بتواند نقش تاثیرگذاری در حل معضل اشتغال داشته و درآمد مردم شهرستان را به میزان چشمگیری بالا ببرد.

ورود حجم بالای مسافران در ایام مختلف سال برای بازدید از جاذبه‌های گردشگری این شهرستان ظرفیت خوبی است که می‌تواند درآمدزا بوده و زمینه‌های اشتغالزایی مناسبی را در سطح شهرستان فراهم آورد.

کشور عراق ظرفیت بسیار مهمی در راستای توسعه گردشگری در کرمانشاه است که البته باید زیرساخت‌های لازم در شهرستان از جمله در حوزه‌های درمانی، گردشگری و زیارتی فراهم شود.

شهرستان کرمانشاه به دلیل قرار گرفتن در مسیر عتبات عالیات ظرفیت‌های فراوانی در حوزه توریسم مذهبی دارد که می‌توان با بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها درآمد‌های مردم شهرستان را افزایش داد.

شهرستان کرمانشاه در زمینه صنایع دستی ظرفیت‌های خوبی دارد، ترویج صنایع دستی و فراهم کردن زمینه تولید و فروش محصولات صنایع دستی در راستای درآمدزایی و ایجاد اشتغال باید مورد توجه قرار گیرد، چون ایام خاصی مثل اربعین فرصت خوبی برای عرضه محصولات صنایع دستی به زوار است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.