مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی از اجرای طرح واکنش سریع راهداری با فعالیت ۲۱۵ نیروی راهدار در استان خبر داد.

 

جلال زاده گفت : طرح واکنش سریع راهداری در خراسان جنوبی همزمان با آغاز دهه کرامت از ۱۱ خرداد با فعالیت ۲۱۵ نیروی راهدار آغاز شد.

او گفت: این طرح با  بهره گیری از بیش از ۱۸۶ دستگاه انواع ماشین آلات سبک، سنگین و نیمه سنگین در حال اجرا است.

جلال زاده گفت: ارتقای کیفیت و سرعت ارائه خدمات راهداری، اولویت دهی به نیاز‌های ضروری تأمین ایمنی راه‌ها، افزایش رضایتمندی کاربران جاده‌ای و نظارت مردمی در پیشبرد اهداف دولت سیزدهم از اهداف مهم این طرح است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: نحوه انعکاس مشکلات از طریق سامانه ۱۴۱ است و با ایجاد این شبکه هموطنان و به ویژه رانندگان حرفه‌ای می‌توانند موارد نیازمند اقدام سریع شامل مشکلات اولویت دار مرتبط با ایمنی در جاده‌ها با رویکرد اقدامات سریع، موثر و زود بازده را گزارش کنند.

او گفت: موضوعات قابل گزارش در مرحله اول اجرای این طرح مواردی از جمله لکه‌گیری و اصلاح چاله‌ها و موانع مخاطره‌آمیز، پاکسازی و شست‌وشو و رفع نقص تابلو‌ها و علائم موجود، تکمیل علائم در پیچ‌ها و قوس‌های تند و علائمی که خسارت دیده‌اند و آشکارسازی تقاطع‌ها برای ایمن‌سازی مسیر‌ها است.

جلال زاده گفت: رؤسای ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان‌ها موظفند با به کارگیری نیروی انسانی، ماشین آلات و تجهیزات موجود و همچنین ظرفیت گروه های امانی و پیمانی راهداری و راهدارخانه‌ها و همچنین گشت‌های راهداری و ترابری، نسبت به اجرای  این طرح اقدام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.