وزیری گفت: امسال طی هفته جهاد کشاورزی، ۱۳ طرح کشاورزی و دامپروری با هزینه کرد اعتبار بیش از ۸۰ میلیارد ریال در شهربابک به بهره برداری می‌رسد.

سرپرست مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شهربابک گفت: در هفته جهاد کشاورزی، ۱۳ طرح کشاورزی و دامپروری در شهرستان شهربابک با هزینه کرد اعتبار بیش از ۸۰ میلیارد ریال که بیش از ۲۹ میلیارد ریال آن از اعتبارات دولتی است، به بهره برداری می‌رسد.

او می‌گوید: این طرح‌ها، شامل:  ۱۰ طرح آب و خاک، یک طرح صنایع تبدیلی و تکمیلی و ۲ طرح دامپروری است.

وزیری گفت: ۱۰ طرح آب و خاک، شامل: ۶ طرح انتقال آب به طول ۲ هزار و ۲۰۰ متر و ۴ طرح مرمت قنوات به طول هزار و ۱۲۰ متر در این هفته به بهره برداری می‌رسد که این طرح‌ها با هزینه کرد اعتبار بیش از ۱۱ میلیارد ریال که بیش از ۹ میلیارد ریال آن از اعتبارات دولتی است، افتتاح می‌شود.

او می‌گوید: در این هفته همچنین یک واحد فرآوری پسته با ظرفیت سالانه ۳۵۰ تن به بهره برداری می‌رسد که با افتتاح این طرح، ۵ شغل در منطقه ایجاد می‌شود.

به گفته سرپرست مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شهربابک یک طرح پرورش گوسفند داشتی هزار رأسی و یک واحد پرورش گاو شیری ۱۰۰ رأسی از دیگر طرح‌های افتتاحی در این هفته است که با افتتاح این طرح‌ها، ۷ شغل در منطقه ایجاد می‌شود.

هفته جهاد کشاورزی از ۲۱ خرداد ماه آغاز می‌شود و تا ۲۷ خرداد ماه ادامه دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.